امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۹/۲ - ۱۸:۰۱ شناسه خبر : ۹۳۱۵

تاکید بر همکاری مردم با پلیس در طرح محدودیت های کرونایی در مازندران نماینده و لی فقیه در استان مازندران در حاشیه بازدید از اقدامات پلیس در طرح محدودیت های کرونایی بر همکاری مردم با پلیس در اجرای این طرح و رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

 آیت الله محمد باقر محمدی لائینی بعداز ظهر امروز با حضور در ورودی شهرستان ساری در محور قائم شهر از اقدامات و عملکرد پلیس در اعمال محدودیت های ترافیکی با توجه به شرایط کرونایی بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و عملکرد پلیس و فرماندهی انتظامی استان در اجرای این طرح، نتایج این طرح را در پیشگیری و مقابله با کرونا در گرو رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان با نرفتن به مهمانی ها و دورهمی ها دانست .

آیت الله لائینی با اشاره به اینکه بار اصلی اجرای این طرح بر روی دوش نیروی انتظامی، استانداری و فرمانداری ها است، تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی و خدماتی باید پای کار بیاند تا این طرح به خوبی اجرا شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، تعامل و همکاری همه دستگاه ها و هم صدایی با رویکرد مشخص در اجرای این طرح را موثر دانست و بر همکاری آحاد مردم در اجرای هر چه بهتر این طرح تاکید کرد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر