امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۷/۱۹ - ۱۱:۰۰ شناسه خبر : ۹۲۷۳

تعداد بیماران بستری کرونایی در مازندران به ۴۹۳ نفر رسید وارش نیوز/ تعداد ۴۹۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان مازندران بستری هستند.

به گزارش وارش نیوز، در هشتمین ماه از شیوع ویروس کرونا در استان مازندران بسر می‌بریم درحالی‌که مازندران همچنان وضعیت قرمز کرونایی را تجربه می‌کند.

تکرار روزهای قرمز کرونایی از روز گذشته از یک سو و از سویی دیگر خستگی کادر درمان و از سویی دیگر پایان هفته‌های پرترافیک نگرانی‌های بسیاری برای استان مازندران به همراه داشته است.

موج سوم کرونا و تعطیلات پایان هفته‌‌ها در شمال این روزها نگرانی‌های مردم مازندران است که تنها راه رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که باید جدی‌تر مورد توجه قرار گیرد.

آنچه مهم است، این بوده که کرونا با کسی شوخی ندارد و فقط با جدی گرفتن پروتکل‌های بهداشتی می‌توان از شر این ویروس در امان ماند.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۴۸ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون۳۸۸ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۹۹ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته پنج بیمار جدید بستری و ۶ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش فارس، شبانه‌روز گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۶۹ مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد ۴۹۳ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر