امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۶/۲ - ۲۱:۴۵ شناسه خبر : ۸۵۲۵
گزارش وارش از ساخت مسکن محرومین در مازندران؛
۴ واحد مسکن محرومین در ساری افتتاح شد به همت سپاه شهرستان ساری و با محوریت حوزه مقاومت بسیج ثارالله (ع) سپاه این شهرستان و گروه جهادی شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین نیکوکار با حضور آیت الله لائینی "نماینده محترم ولی فقیه در استان"، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، ریاست کمیته امداد مازندران و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در روستای همت آباد ساری آیین افتتاح ۴ واحد مسکن برگزار شد.

ساخت مسکن محرومین با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی در مازندران

سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران در حاشیه افتتاح مسکن محرومین در روستای همت‌آباد ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی قراردادی که با کمیته امداد امام خمینی برای سال ۹۸ داشتیم؛ ساخت  ۴۹۳ واحد مسکن مدد جویی در دستور کار بود که به حول الهی ۴۰۳ واحد مورد افتتاح قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود تا پایان شهریور ۹۰ واحد دیگر به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: مجموع اعتباری که با کمک کمیته امداد املام خمینی استان مازندران، خیرین محرومین زدا و همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مورد استفاده قرار گرفت؛ حدود ۴۰ میلیارد تومان بوده است.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران خاطرنشان کرد: امید است تا پایان شهریور ماه ۹۰ واحد مسکن دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید و از تمامی مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط که کمک کردند تا این واحدها در کمتر از ۱۵۰ روز این واحدها به دست نیازمندان برسد؛ تشکر می‌کنم.

ساخت 108 مسکن محرومین با پیشرفت 92 درصدی در ساری

سرهنگ صادقی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان ساری در  حاشیه آئین افتتاحیه ۴ واحد مسکن محرومین در روستای همت‌آباد این شهرستان نیز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه ناحیه ساری پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی را در سطح این شهرستاان دنبال خواهد کرد، گفت: از جمله این پروژهها ساخت مسکن محرومین بوده که ما 108 مسکن را با پیشرفت 92 درصدی در دست اقدام داریم.

وی افزود: بیش از 10 میلیارد تومان برای سخت 108 مسکن محرومین هزینه شده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان ساری با اشاره به اینکه از جمله پروژه‌های عمرانی دیگر که سپاه دنبال می‌کند" ساخت گلزار شهدا" است، ادامه داد: 29 گلزار شهدا در ساری با برآورد ریالی 500 میلیون تومان در حال ساماندهی بوده که تا هفته بسیج آماده می‌شود.

سرهنگ صادقی گفت: با همت سپاه، کمک جهادگران، کمیته امداد و بنیاد شهید ان‌شالله مسکن محرومین را تا پایان شهریور و در هفته دفاع مقدس تحویل عزیزان صاحب خانه خواهیم داد.

 وی خاطرنشان کرد: مرحله اول کمک مومنانه در دهه ولایت با توزیع بیش از ۲۰ هزار سبد کالا بین نیازمندان در سطح شهرستان ساری توزیع شد و مرحله دوم را روز چهارشنبه؛ ۶ محرم با نگاه توزیع لوازم التحریر در بین نیازمندان و دانش‌آموزان توزیع خواهیم کرد.

 جانشین فرماندهی سپاه شهرستان ساری در ادامه عنوان کرد: مرحله سوم نهضت کمک مومنانه در دهه آخر صفر با پیش‌بینی ۱۱۴ سری جهیزیه در بین زوجین نیازمند توزیع خواهد شد.

۲۰ واحد مسکن محرومین توسط کمیته امداد امام (ره) در هفته دولت افتتاح می‌شود

حجت الاسلام عالیشاه مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران نیز در حاشیه افتتاح ۴ واحد مسکن محرومین در روستای همت‌آباد شهرستان ساری ضمن تسلیت شهادت سرو و سالار شهیدان امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: کمیته امداد امام (ره) در هفته دولت ۲۰ واحد مسکن محرومین را افتتاح می‌کند.

وی با اشاره به اینکه افتتاح این واحدها با همت و کمک سپاه کربلا در مازندران بوده است، گفت: کمیته امداد امام (ره) مبلغ ۳۰ میلیون تومان بلاعوض را به هر واحد ساختمانی داده است که البته باهمت سپاه و خیرین این ساختمان‌ها تکمیل خواهد شد.

وی یادآور شد: ۴ واحد ساختمانی امروز با بنای ۵۵ تا ۶۰ متر و با مبلغ کل ۳۶۰ میلیون تومان افتتاح شده است.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر