امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۹/۵/۲۰ - ۱۱:۱۴ شناسه خبر : ۸۲۸۵

بزرگترین نمایشگاه تجهیزات و ادوات نظامی داعش در تهران برپا شد تهران - وارش نیوز- مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت:‌ با دستور سردار شهید سپهد حاج قاسم سلیمانی تجهیزات و ابزارهای جنگی داعش به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتقل و خوشحالیم که بزرگترین نمایشگاه پایان حکومت داعش را در تهران برپا شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سومین جلسه شورای راهبری مشارکت های مردمی و خیرین حوزه ایثار و مقاومت در سالن جلسات دزفول موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جمعی از خیرین برگزار شد.

علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن اشاره به افتتاح موزه و سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: باید با بهره گیری از خط مشی های هنری و فناوری با استفاده از مستندات دقیق حماسه های بزرگ حوزه مقاومت را برای جوانان تبیین کنیم و شباهتی که دشمنان تلاش می کنند در ذهن جوانان ایجاد شود را رمزگشایی کنیم و ما خود را مکلف میدانیم از تحریف جلوگیری و آنچه که حقیقت است بازگو شود.

وی تصریح کرد: ۱۵ موزه دفاع مقدس در استان ها ایجاد شده است و تا هفته دفاع مقدس، امسال ۹ موزه دیگر افتتاح خواهد شد و تا سال ۱۴۰۴ هر استان حداقل یک موزه دفاع مقدس در کل سی و هفت موزه دفاع مقدس در کشورخواهیم داشت که ماموریت این موزه ها بازنمایی حماسه های مردم آن استان در دفاع مقدس است.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیان کرد: برای موزه های حوزه مقاومت اتحادیه ای در حال شکل گیری است که اساسنامه آن نوشته شده و در سیر تکاملی قرار دارد. در این اساسنامه تمهیداتی صورت گرفته است تا با تشکیل اتحادیه بین المللی موزه های مقاومت در کشورهای حوزه مقاومت شکل بگیرد.

در این جلسه، آیین نامه "شورای راهبری مردمی و خیرین حوزه ایثار و مقاومت" بررسی و بخش هایی از آن به تصویب رسید.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر