امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۵/۱۶ - ۱۳:۱۱ شناسه خبر : ۸۲۵۹
فرمانده سپاه کربلا مازندران؛
۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به مردم آسیب دیده در سطح استان پرداخت شد فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: در حال حاضر ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به مردم آسیب دیده و نیازمند در سطح استان مازندران پرداخت شد.

سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه برگزاری مرحله اول نهضت کمک مومنانه این استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مرحله از رزمایش کمک مومنانه در سه مقطع زمانی دهه امامت و ولایت، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر برگزار می‌شود. 

 

وی تصریح کرد: در هر مرحله ۱۰۳ هزار نفر خانواده‌ای که شناسایی شدند، برای همه این افراد در قالب بسته‌های معیشتی که شامل لوازم‌ التحریر، کیف، کفش، کارت هدیه و همچنین پرداخت اقساط وام یا اجاره بهای مغازه کمک می‌کنیم.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: برآورد ما تاکنون این است که در هر یک از مراحل ۳۸ میلیارد تومان از کمک‌های مردمی برخوردار شویم.

 

سرهنگ پاسدار مسلمی ادامه داد: اما آنچه که امروز صورت گرفت؛ حدود ۵۸ هزار نفر از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا از ۸۸ میلیارد ریال تحت عنوان کمک‌های نقدی مردم برخوردار شدند.

 

وی گفت: در حال حاضر ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به مردم آسیب دیده و نیازمند در سطح استان مازندران پرداخت شد. 
 

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: خیر مازندرانی که خواسته شد نامی از این بزرگوار برده نشود در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه دوم در حدود ۱۳ هزار کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی را برای نیازمندان آسیب دیده از ویروس کرونا هدیه کرده است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر