امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۵/۱۶ - ۱۰:۲۹ شناسه خبر : ۸۲۵۵
به بهانه روز خبرنگار؛
خبرنگاران محمودآباد تجلیل شدند صبح امروز به بهانه روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان محمودآباد با حضور علیرضا شریعت فرماندار، اسماعیل ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه ناحیه، مجید نیکو رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین‌زاده فرمانده نیروی انتظامی، شهرداران شهرستان و شهر سرخ‌رود، بخشداران، مدیران شهرستانی و خبرنگاران این شهرستان برگزار شد.

به گزارش وارش نیوز؛ علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد در این مراسم ضمن تبریک هفته خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز با بیان اینکه خبرنگاری کار پرخطر و پر استرس خبرنگار و خبرنگاران نماینده افکار عمومی هستند، اظهار کرد: خبرنگاران رزمندگان عرصه اطلاعات و زبان گویای مردم خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه مردم به خبرنگاران اعتماد می‌کنند و آن‌ها در زندگی مردم نقش آفرین خواهند بود، تصریح کرد: خبرنگاران به راحتی می‌توانند بر باورهای مردم تاثیر گذار باشند و گاهی رهبری فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی را خبرنگار انجام می‌دهد.

فرماندار محمودآباد با تاکید بر اینکه در حال حاضر دنیا؛ دنیای امپراطوری رسانه است، گفت: اگر توقع در انتقال خبر وجود دارد بنابراین باید رویداد بعد از آن هم بدانیم.

شریعت خاطرنشان کرد: عینیت‌ها و واقعیت‌ها در صداقت خبر خبرنگار رقم می‌خورد؛ شرط لازم یک خبرنگار شجاعت و شرط پذیرش صداقت خبری است.

وی افزود: گاهی افکار و اندیشه‌ها با تولید و محتوای یک خبرنگار تغییر می‌کنند چراکه پیچیدگی‌های خبری با صداقت و تحلیل خبری درست خبرنگار نمود پیدا می‌‌کند.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه یکی از کارهای رسانه اقناع خبری است، یادآور شد: خبرنگاران در زمان شیوع ویروس کرونا با انتشار اخبار درست؛ مردم را به سمت رعایت پروتکل‌های بهداشتی هدایت کردند و در نهایت منجر به این شد که محمودآباد اولین شهرستان سفید مازندران اعلام شد.

ارزش و مقام خبرنگار حفظ شود

مجید نیکو رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد ضمن تبریک هفته خبرنگار با بیان اینکه ارزش و مقام خبرنگار باید همیشه حفظ شود، اظهار کرد: خبرنگاران برای انتشار خبر درست و دقیق در سطح شهرستان و استان تلاش کنند.

وی با اشاره به حساسیت کار خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران باید با چشم تیزبین و فعالیت سازنده، اخبار، اطلاعات و خدمات دولت را بدون کم و کاستی به مردم برسانند و آن‌ها را با فعالیت‌ها و خدمات دولت بیشتر آشنا کنند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر