امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۵/۹ - ۱۴:۵۲ شناسه خبر : ۸۰۹۶

کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در آمل آمل- وارش نیوز/ فرمانده انتظامي شهرستان آمل، از کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش وارش نیوز/  سرهنگ "نعمت الله آزادی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي طرح کنترل محورهای مواصلاتی در این شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: پس از تشکیل تیم عملیاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی به یک خودروی پراید با 2 سرنشین، حین تردد در این محور مشکوک شدند .

سرهنگ آزادی، خاطرنشان کرد:ماموران با همکاری عوامل پلیس راه مستقر در محور، در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند .

وی از کشف 19 کیلو و 900گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و اظهار داشت سرنشینان این خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

آزادی ، بابيان اينکه مواد مخدر عاملی برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني است.

فرمانده انتظامی آمل در پایان، خاطر نشان کرد: مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر