امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۴/۱۵ - ۱۳:۰۵ شناسه خبر : ۷۴۶۶

دهیاران امنیت شغلی می‌خواهند وارش نیوز/ بخشدار بخش مرکزی رامسر با اشاره به نداشتن ثبات کاری دهیاران گفت: برخی از دهیاران ۱۰ سال سابقه نیز دارند اما امنیت شغلی ندارند.

 

به گزارش وارش نیوز، ارسلان نعمتی شنبه شب در آیین قدردانی از دهیاران بخش مرکزی که در فضای باز تله‌کابین رامسر برگزار شد ضمن تبریک روز دهیاران و بخشداری‌ها و به‌خصوص به دهیاران بخش مرکزی شهرستان رامسر، با تاکید بر اینکه دهیاران همیشه در صف اول خدمت به مردم هستند، اظهار کرد: دهیاران شهرستان رامسر در پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا نیز در صف اول بودند.

وی با اشاره به اینکه دهیاران ثبات کاری ندارند بیان کرد: در این زمینه استانداری و وزارت کشور باید پیگیری کنند چرا که برخی از دهیاران 10 سال سابقه نیز دارند اما امنیت شغلی نداشته تا آینده خود را تضمین کنند و برای آبادانی روستا بیش از پیش فعالیت داشته باشند.

 بخشدار بخش مرکزی رامسر در زمینه کارت شناسایی دهیاران نیز افزود: این کارت از طریق حراست استانداری باید صادر شود که تا امروز برای دهیاران شهرستان رامسر انجام نشد، اما کارت شناسایی شوراهای اسلامی که بر عهده بخشداری است از همان اوایل دوره کاری شورای پنجم کارت شناسایی افراد اهدا شد.

رسول شاهمنصوریان رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان رامسر نیز با اشاره به اینکه دهیاران با مردم روستا در ارتباط بوده و از نزدیک به مشکلات آنها رسیدگی می‌کنند، اظهار کرد: دهیاران برای انجام کارهای فرهنگی در روستا فعال هستند و همچنین در زمینه کرونا نیز در بخش پیگیری‌ها و کمک‌های مومنانه از هیچ تلاشی غافل نبودند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر