امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۴/۱۴ - ۱۵:۰۵ شناسه خبر : ۷۴۵۳

کشف ۵۰ فقره کلاهبرداری میلیاردی در فریدونکنار وارش نیوز/ فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری ۲ کلاهبردار با ۵۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان فریدونکنار خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات از مالباختگان دریافتند، افرادی تحت پوشش فروشنده دستگاه مکانیزه کشاورزی با جلب اعتماد کشاورزان و دریافت مبالغ هنگفت از آنان، اقدام به کلاهبرداری ۵ میلیارد ریالی کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: با بررسی دقیق موضوع و همچنین رصد شبانه روزی و تقویت گشت های هدفمند، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند، با شناسایی متهمان به کلاهبرداری و محل اختفای این افراد با هماهنگی قضائی ۲ متهم به کلاهبرداری را دستگیر کنند.

میرزایی، افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۵۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۵ میلیارد ریال اقرار کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر