امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۴/۸ - ۱۹:۳۲ شناسه خبر : ۷۳۴۴
‍ شهردار سرخ رود خبرداد:
آغاز به کار واحد زیباسازی/ تفکیک و تجهیز واحدها ادامه دارد وارش نیوز؛ ظهر امروز واحد زیباسازی شهرداری سرخ رود طی مراسمی رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش وارش نیوز/ محسن کبود فیروزجایی شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر سرخ رود ظهر امروز ساختمان واحد زیباسازی شهرداری را واقع در بوستان پردیس افتتاح و به بهره برداری رساندند.

شهردار سرخ رود با اعلام این خبر افزود: بی شک یکی از مهمترین نقاط قوت شهرها، شیوه آراستن و در واقع زیباسازی محیط شهری است که این امر موجب گردید حوزه واحدی تحت عنوان واحد زیباسازی شهرداری سرخ رود در محلی مناسب به صورت آغاز بکار نماید.

محسن کبود فیروزجایی تفکیک و ایجاد واحد های جدید درخورد نیازهای موجود را حائز اهمیت توصیف کرد و گفت: درآینده نیز واحد های مختلفی درخور نیاز، با تفکیک و مستقل از سایر واحدها در محلی متناسب با فعالیت آنها، ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ساماندهی و تجهیز واحدهایی همچون زیباسازی، خدمات شهری، آتش نشانی و.. از الزامات و اهداف شهرداری سرخ رود بشمار می رود تا بازدهی و عملکرد در حوزه های مختلف را تقویت نماییم.

شهردار سرخ رود جلب رضایت شهروندان را هدف اصلی و غیرقابل تغییر دانست و یادآور شد: بی تردید تمامی فعالیت های شهرداری تنها و تنها در راستای رفاه، جلب رضایت و ایجاد آرامش و آسایش برای شهروندان بوده و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخ رود از هیچ عملی در راستای تحقق این مهم فروگذاری نخواهند کرد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر