امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۳/۲۱ - ۱۶:۱۲ شناسه خبر : ۷۰۴۱
شهردار سرخ رود مطرح کرد
سرخ رود؛ برند بلند مرتبه سازی ایمن در مازندران شهردار سرخ رود گفت: سرخ رود به عنوان پایلوت بلند مرتبه سازی دارای ظرفیت و پتانسیل های بالقوه ای است که با همکاری و همیاری شهروندان و سرمایه گذاران، بیش از پیش به بالفعل تبدیل خواهد شد و البته معرفی سرخ رود با این عنوان موجب کنترل و تعیین تکلیف ساخت و سازها در شهر می شود.

اختصاصی وارش نیوز؛ محسن کبود فیروزجایی شهردار سرخ رود ظهر امروز در نشستی با انبوه سازان و سرمایه گذاران از مشارکت آن ها در امور خیر و نیکوکاری قدردانی کرد و افزود: هموار کردن مسیر سرمایه گذاری و رفع مشکلات برای همه شهروندان از جمله انبوه سازان از وظایف شهرداری و شورای اسلامی در کنار کنترل و قانونمندسازی ساخت و سازه ها است.

وی تعامل متقابل شهرداری و سرمایه گذاران را در پیشبرد اهداف در راستای پیشرفت حوزه های مختلف شهری از جمله عمرانی و فرهنگی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: بنیان کارآفرینی را می توان با همکاری متقابل در چارچوب قوانین و مقررات انبوه سازی که بصورت مستقیم و غیرمستقیم افراد زیادی را در این بخش مشغول بکار میکند را تقویت کرد.

شهردار سرخ رود ایمن سازی ساختمان ها را شرط اصلی تعامل با شهرداری دانست و اظهار کرد: رعایت اصول ایمنی در ساختمان ها توسط انبوه سازان و همه فعالین این عرصه، مورد انتظار شهرداری است چراکه خواهد توانست تبدیل به برندی برای شهر سرخ رود که موجبات اطمینان خاطر شهروندان را فراهم آورد و کیفیت ساختمانها را به مراتب افزایش دهد.

کبود فیروزجایی در ادامه خواستار توجه بیشتر سرمایه گذاران به ضلع جنوبی شهر سرخ رود شد و تصریح کرد: ایجاد تعادل در ساخت و سازهای شمالی و جنوبی موجب تقسیم تراکم جمعیتی و از طرفی جلب رضایت عمومی خواهد شد.

وی توجه به ظرفیت های گردشگری را بسیار مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: ورود سرمایه گذاران به حوزه گردشگری از جمله احداث هتل، مجموعه های ورزشی و تفریحی و پذیرایی نیز مورد انتظار است و شهرداری نیز در آینده بسته های حمایتی ویژه ای با تعامل سازنده اعضای محترم شورای اسلامی شهر را فراهم تا بتوان این مهم را تقویت کرد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر