امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۹/۳/۱۲ - ۱۰:۳۱ شناسه خبر : ۶۸۷۳

اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌ای گره ۲۹ خرداد برگزار می‌شود وارش نیوز - اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد که مراسم اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌ای " گره " ۲۹ خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش وارش نیوز/ جشنوراه ملی گره با هدف شناسایی و تقدیر از برترین های اطلاع رسانی درست و بهنگام در ارتباط با کرونا از اسفند ماه پارسال از سوی بسیج رسانه شهرستان نکاء فراخوان داد.

مراسم اختتامیه این جشنواره که برای دریافت آثار رسانه ای از ۱۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ فراخوان داشت ، قرار بود نیمه اول اردیبهشت ماه برگزار شود که به علت تداوم شیوع کرونا دریافت آثار تا ۳۱  فروردین تمدید شده بود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، اختتامیه جشنواره ملی رسانه ای گره در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا برگزار می شود.

بر اساس این گزارش در مجموع ۲۲۱ اثر از ۲۳ استان کشور به جشنواره ارسال شد که پس از راستی آزمایی ۱۹۰ اثر در اختیار داوران قرار گرفت.

قرار است به سه نفر برگزیده اول تا سوم و یک نفر شایسته تقدیر در این مراسم تجلیل شود.

بسیج رسانه مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا و بیمه تعاون کشور  در برگزاری این جشنواره ملی مشارکت دارند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر