امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۶
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۹/۳/۱۲ - ۱۰:۲۲ شناسه خبر : ۶۸۴۱
مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان مازندران خبر داد:
افزایش ۷۷ درصدی سهم الشرکه اعضاء استان از ۱/۳ درصد به ۳ تا ۵ درصد وارش نیوز/ مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان استان مازندران ضمن ارائه گزارش عملکرد صندوق در ماه اردیبهشت، از جذب ۷۶۳ نفر عضو جدید در صندوق خبر داد.

 
 
 

به گزارش وارش نیوز؛ «محمد رضا توکلی» در ادامه گفت: اولین جلسه کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و با هدف ارزیابی از فعالیت‌های ۶ ماهه دوم سال ۹۸ در شهرستان‌ها و مناطق برگزار شد و جناب سعدی پور نیز در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش صندوق، نظراتی در خصوص سرمایه گذاری در طرح هایی که توجیه اقتصادی دارد نظراتی ارایه کردند. 

وی در ادامه گفت: در این مدت ۷۶۳ عضو جدید در صندوق جذب شدند و حدود ۷۷ درصد از اعضا سهم الشرکه خود را از ۱/۳ درصد به ۳ الی ۵ درصد افزایش دادند.

مدیر صندوق ذخیره فرهنگیان مازندران همچنین گفت: این صندوق ظرفیتی است که خدماتش منحصر به زمان بازنشستگی نیست و تسهیلاتی در طول خدمت نیز برای اعضا در نظر گرفته شد از قبیل تخصیص وام خرید کالا که تا امروز در ۴ مرحله به اعضا تحویل شد.

وی همچنین از نشست خود با همکاران در بیش از ۷۰ جلسه  کارگروه، جلسات مدیران و همچنین جلسات شورای دبیران در ۶ ماهه نخست سال گذشته برای بررسی عملکرد و تبیین اهداف صندوق ذخیره فرهنگیان مازندران خبر داد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر