امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۷/۳/۱ - ۱۴:۴۹ شناسه خبر : ۶۷۸

چرا در جشنواره کن نام یکی از نویسندگان "سه رخ" نیامد و تنها از جعفر پناهی به عنوان نویسنده فیلمنامه نام برده شد؟ تهیه‌کننده و همکار فیلمنامه‌نویس جعفر پناهی در "سه رخ"، یکی از برنامه‎‌سازان پرکار صدا و سیمای جمهوری اسلامی و همکار نهادهایی مثل شهرداری و... است، و دو سریال آخرش را همین امسال ساخته! ساعی ور، جوایزی هم از جشنواره‌های حجاب و عفاف و مقاومت گرفته است

وارش نیوز:‌ به گزارش کافه سینما در شرایطی که خانواده جعفر پناهی برای دریافت جایزه بهترین فیلمنامه کن 2018 برای فیلم سه رخ روی صحنه دعوت شدند، به شکل تعجب‌برانگیزی، نام همکار فیلمنامه‌نویس پناهی حتی در مدارک رسمی کن هم به چشم نمی‌خورد.

این در شرایطی است که از نادر ساعی‌ور در فهرست عوامل فیلم، به عنوان یکی از فیلمنامه‌نویسان نام برده شده است. روی سن هم هیچ یادی از ساعی‌ور که یکی از نویسندگان فیلمنامه بوده، نشد. جالب است که ساعی‌ور هم مانند پناهی، سابقه کار در صدا و سیما داشته است. و البته بسیار گسترده‌تر از پناهی. با تله‌فیلم‌ها و سریال‌های پرشمار. چنین فردی با چنین همکاری‌های گسترده با اقتصاد مرکزی، تهیه‌کننده و همکار نویسنده کارگردانی است که از او به عنوان ممنوع‌الکار و مخالف نام برده می‌شود.


 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر