امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۲/۳۱ - ۱۸:۱۱ شناسه خبر : ۶۷۳۲

محدودیت‌های ترافیکی عید فطر برای جاده‌های مازندران اعلام شد وارش نیوز- رییس پلیس راه مازندران محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۰ خرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش وارش نیوز، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت : به منظور افزایش ایمنی ، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر امروز آغاز و تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۰ خرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی  افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۰ خردادماه از محورهای کندوان ، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

کندوان

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان ، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روزهای پنج شنبه، شنبه و یکشنبه به تاریخ یکم، سوم و چهارم خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت چهار بعد از ظهر روزهای ذکر شده تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط و احتمال ترافیک سنگین در مسیر های رفت و برگشت محور کرج- چالوس در روز جمعه ۲ خردادماه با حضور ماموران در محل تصمیم گیری و اعمال محدودیت ها اجرا خواهد شد.

قدمی، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روزهای دوشنبه، پنج شنبه و جمعه پنجم، هشتم و نهم خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر روزهای یاد شده تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

هراز

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد کلیه تریلرها از محور هراز عنوان کرد: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۶ خردادماه و از ساعت هفت صبح روز چهارشنبه هفت خردادماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۰ خردادماه در این محور ممنوع است.

سرهنگ قدمی، افزود: همچنین از ساعت هشت صبح روزهای دوشنبه و جمعه پنجم و ۹ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد تردد انواع وانت‌بارها از شمال به جنوب محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس پلیس راه مازندران، افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت یک بعد ازظهر روز دوشنبه پنج خرداد ماه تا ۲ بامداد روز سه شنبه ۶ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت چهار بعد از ظهر روز دوشنبه ۵ خرداد ماه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۶ خردادماه در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد: تردد هرگونه وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روز جمعه ۹ خرداد ماه تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت چهار بعد از ظهر روز جمعه ۹ خرداد ماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۰ خردادماه در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی یادآور شد: در صورت افزایش تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج به چالوس اعمال خواهد شد.

سوادکوه

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت های تردد در محور تهران، فیروزکوه- قائم شهر و بالعکس، گفت: تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز شنبه سه خردادماه از مسیر جنوب به شمال این محور ممنوع بوده و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای دوشنبه و جمعه پنج و ۹ خردادماه تردد کلیه تریلر ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر، فیروزکوه- تهران ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر