امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۹/۲/۳۱ - ۱۳:۴۶ شناسه خبر : ۶۷۱۶
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد:
فروش ۴ میلیارد ریال کتاب در طرح بهارانه در مازندران وارش نیوز - معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از فروش بیش از چهار میلیارد ریال کتاب در قالب طرح بهارانه کتاب در سطح استان خبر داد.

به گزارش وارش نیوز/ معصومه فرجی  با اشاره به طرح بهارانه کتاب گفت: استان مازندران تا این لحظه از نظر میزان فروش، جز ده استان برتر کشور با مبلغ ۴۲۶ میلیون تومان فروش قرار دارد و از نظر تعداد فروش نیز جز ده استان برتر کشور با ۱۱ هزار و ۶۱۸ جلد کتاب است.

فرجی افزود: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور، در راستای رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی های سراسر استان، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌کند.

این مقام مسئول گفت: در این طرح، کتابفروشی هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام، می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشد به خریداران بفروشند و مؤسسه خانه کتاب به نمایندگی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور فرهنگی؛ مبلغ یارانه خرید کتاب را به کتابفروشی ها پرداخت خواهد کرد.

وی مبلغ کل فروش کتاب در استان را چهار میلیارد و ۲۶۷ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۱۰۱ ریال عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: ما در سطح استان ۲۵ کتابفروشی عضو این طرح را داریم که ۴ کتابفروشی در ساری و ۲۱ کتابفروشی در سایر شهرهای استان مستقر هستند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر