امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۲/۱۸ - ۱۱:۳۳ شناسه خبر : ۶۴۴۹

هشدار فرماندار رامسر به شهروندان؛ از دوران کرونا عبور نکردیم وارش نیوز/ فرماندار رامسر با بیان اینکه بیماری کرونا همچنان ادامه داشته و از آن عبور نکرده‌ایم، خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان شد.

به گزارش وارش نیوز/ محمد آزاد از افزایش تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان نسبت به روزهای پیشین خبر داد و تاکید کرد: شرایط رامسر همانند شهرهای دیگر استان بوده و هدف از اعلام وضعیت قرمز در شهرستان، جلوه دادن وضعیت بیماری برای رعایتِ بیشتر مردم بوده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد ناقل بیماری بوده و ویروس در آن‌ها تاثیری ندارد اما در عین حال خود از این موضوع بی‌خبر هستند، اظهار کرد: تماس این افراد با اشخاص مسن و آنان که دچار بیماری زمینه‌ای هستند باعث بروز مشکلات بیماریزایی می‌شود.

فرماندار رامسر با یادآوری و تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان خاطرنشان کرد: مشاهده شده که برخی از کسبه و مردم موضوع را جدی تلقی نکرده و متاسفانه گه‌گاه به شکل پنهانی مشغول فعالیت کسب و کارهای پرخطر خود هستند.

آزاد اعلان وضعیت قرمز رامسر را به منزله تاکیدی بر رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و بسته بودن مراکز پرخطر معرفی کرد و افزود: باشگاه‌های ورزشی، استخرها و سایر اماکنی که باعث تجمع جمعیت شده و در ردیف اصناف پرخطر هستند، هم‌چنان تعطیل خواهند بود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر بازگشایی مصلی شهرستان رامسر در هفته پیش رو تصریح کرد: چنین دستورالعملی به فرمانداری ابلاغ نشده و این مرکز مذهبی کماکان تعطیل خواهد بود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر