امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۹/۱/۱۱ - ۱۴:۱۹ شناسه خبر : ۵۶۶۵

۲۰ واحد متخلف گلوگاه پلمب شدند فرماندار گلوگاه گفت: ۲۰ واحد متخلف به علت عدم رعایت مقررات مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی غیرضرور در این شهرستان، پلمب شدند.

وارش نیوز/ " فریدون کلبادی نژاد"  افزود: برای جلوگیری از شیوع کرونا در گلوگاه همزمان با سراسر استان و کشور ، دستور تعطیلی صنوف غیرضرور از قبل داده شد و  اطلاع رسانی هم از همان روز به اصناف انجام شد و واحدهای متخلف در این امر پلمب شدند.

وی گفت: همه تلاش ما برای ایجاد حفظ سلامت و افزایش آرامش در جامعه است و نباید کسی یا کسانی در این اوضاع، با سرپیچی از مقررات، این آرامش را سلب کنند.

فرماندار گلوگاه با اعلام اینکه اداره صنعت معدن و تجارت گلوگاه در تمام مدت تشکیل ستاد و قرارگاه پدافند زیستی و مقابله با کرونا در میدان بوده و نظارت دقیق توسط بازرسان و کارشناسان این اداره انجام و در مواردی هم با تذکر و در صورت عدم رعایت، براساس قانون برخورد شده است.

کلبادی نژاد گفت: یکی از مهمترین راه‌های مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال آن، عدم تردد غیرضروری مردم در سطح شهر و مکان‌های شلوغ است و لذا از مردم درخواست می‌کنیم از تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر