امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۸/۱۲/۳ - ۱۳:۰۹ شناسه خبر : ۴۹۳۱
بدنبال ورود ویروس کرونا به ایران؛
تصمیم فدراسیون پزشکی درباره تعطیلی احتمالی لیگ برتر امروز اعلام می‌شود عضو فدراسیون پزشکی-ورزشی امروز (شنبه) از اعلام تصمیم‌ نهایی این فدراسیون در خصوص تعطیلی احتمالی لیگ برتر فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا در نشست امروز خود خبر داد.

«لاله حاکمی» در گفت‌وگویی با اعلام این موضوع اظهار داشت: با توجه به رشد این ویروس در کشور از مسوولان وزارت ورزش و بهداشت دعوت شد تا جلسه‌ای برگزار کنیم.

وی ادامه داد: فدراسیون از هفته نخست به فدراسیون‌ها اطلاع‌رسانی کرده‌ است که ورزشکاران را به چین اعزام نکنند و به همه آموزش‌های حضوری داده‌ایم. از جمله پوسترهای اطلاع رسانی را منتشر کردیم.

عضو فدراسیون پزشکی ورزشی درباره تعطیلی لیگ برتر فوتبال گفت: این تصمیم در نشست امروز که با حضور مسوولان وزارت بهداشت و ورزش در حال برگزاری است، اتخاذ می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان امروز در پی شیوع ویروس کرونا به فدراسیون پزشکی ورزشی آماده باش داد و مراقبت از ورزشکاران و تماشاگران را در برابر این ویروس اولویت اصلی وزارت ورزش و جوانان دانست.

براساس آخرین آمار طی روز گذشته، ابتلای ۱۳ مورد جدید به ویروس کرونا بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی شده و ۲ بیمار جدید از این افراد جان خود را از دست دادند.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از این میان هفت مورد مربوط به شهر قم، چهار مورد از بیماران بستری در شهر تهران و ۲ مورد نیز در استان گیلان هستند.

بیماری جدید کرونا با نام «کووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی‌ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت و تاکنون ۷۵ هزار نفر را در این کشور مبتلا کرده و جان ۲ هزار و ۲۳۳ تن را گرفته است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر