امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۸/۱۲/۳ - ۱۳:۰۷ شناسه خبر : ۴۹۲۶

هشدار رییس سازمان صنعت مازندران به احتکار کنندگان ماسک رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت : احتکارکنندگان و گرانفروشان ماسک و مواد ضد عفونی کننده در استان شناسایی و با آنها برخورد می شود.

به گزارش وارش نیوز، حسینقلی قوانلو افزود : در پی هشدارهای صورت گرفته از سوی مراجع ذیصلاح در خصوص خطرات بیماری کرونا متاسفانه در سطح برخی از داروخانه های مازندران کمبود ماسک و مواد ضد عفونی کننده شاهد بودیم.

وی گفت : مسئولان وزارت بهداشت گفته اند استفاده از ماسک برای کسانی که واقعاً در معرض این بیماری قرار دارند توصیه شده است و در پی تقاضای کاذبی که برای ماسک و مواد ضد عفونی کننده در سطح کشور به وجود آمده متاسفانه برخی از افراد دست به سوء استفاده زده اند و مبادرت به گرانفروشی و احتکار آن کرده اند.

رییس سازمان صنعت مازندران اضافه کرد : عرضه ماسک و مواد ضد عفونی کننده فقط باید از طریق داروخانه ها و مراکز عرضه فروش کالای بهداشتی صورت گرفته و در صورت مشاهده نگهداری ماسک و مواد ضد عفونی کننده در غیر از این مراکز با عنوان احتکار کالا با دارندگان آن برخورد خواهد شد.

وی گفت :  در سطح استان ماسک و مواد ضد عفونی کننده به اندازه کافی وجود دارد و علاوه بر این کارخانه تولید ماسک در استان مازندران نیز با تمام ظرفیت در حال تولید می باشد.

قوانلو از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت و ... موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام بکنند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر