امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۹
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۱۲/۱ - ۱۶:۰۸ شناسه خبر : ۴۹۱۳

یک ماه حبس برای مزاحم تلفنی پلیس ۱۱۰ معاون عمليات فرماندهی انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری مزاحم تلفنی پلیس ۱۱۰ در استان و محکومیت وی به یک ماه حبس از سوی دستگاه قضائی خبر داد.

به گزارش وارش نیوز به نقل  از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی عارف نژاد" با اعلام این خبر، گفت: در پی ایجاد مزاحمت برای اپراتورهای پلیس 110 از سوی فردی ناشناس، شناسایی و دستگیری متهم به ایجاد مزاحمت تلفنی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با شناسایی متهم و مالک خط تلفن که با تماس های غیر ضروری موجب ایجاد مزاحمت تلفنی و اخلال در خطوط تلفن 110 شده بود، این فرد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و با صدور راي از سوی مرجع قضائی به يک ماه حبس محکوم شد.

سرهنگ عارف نژاد با اشاره به اینکه طی سال جاری بیش از یک میلیون و 530 هزار بار زنگ تلفن پلیس 110 در استان به صدا درآمد، اظهار کرد: از این تعداد تماس 54 درصد عملیاتی ، 36 درصد راهنمایی و ارشاد بوده است .

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران ، افزود: 10 درصد از تماس ها غیر قابل رسیدگی بوده که از شهروندان درخواست می شود با توجه به حجم بالای ماموریت ها از تماس های غیر ضروری با پلیس 110 جدا خودداری کنند.

سرهنگ عارف نژاد ، خاظر نشان کرد: برابر آمارها میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد پلیس 110 بیش از 89 درصد اعلام شده است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر