امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۴
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۴:۵۲ شناسه خبر : ۴۷۲۵
مدیرکل تعاون مازندران:
فعالیت ۵ مرکز کاریابی بین المللی/۲۱ هزار مجوز مشاغل خانگی صادر شد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از فعالیت ۱۳ مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، ۴۸ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی داخلی و ۵ مرکز کاریابی بین المللی در استان خبر داد.

به گزارش وارش نیوز، کامران اصغری پیش ازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از مراکز مشاوره کاریابی استان با گرامیداشت ایام دهه مبارک دهه فجر و یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی از روزهای آغازین انقلاب اسلامی تا مدافعان حرم و امنیت اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای شناخت هر چه بیشتر نظام و دستاوردهای انقلاب و دولت تدبیر و امید است که باید همه تلاش کنیم تا برنامه‌های ایام الله دهه فجر با مشارکت جامعه هدف، کارگران، کارفرمایان، کارآفرینان و تعاونگران به خوبی برگزار شود.

وی تصریح کرد: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با پختگی انقلاب، تاکید همه مسئولان بر این است که دستاوردهای ۴۱ ساله انقلاب را به بهترین نحو ممکن اطلاع رسانی کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: کارگران همچنان که در هشت سال دفاع مقدس در کنار سایر اقشار نقش تعیین کننده‌ای داشتند این نقش را بعد از آن نیز در سنگر تولید نشان دادند و با همت، پشتکار، تعهد و دلسوزی، چرخهای اقتصادی ایران اسلامی را به حرکت درآوردند.

اصغری درباره عملکرد حوزه توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در ۴۱ ساله بیان داشت: با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی و کارآفرینان جشنواره امتنان ازکارآفرینان برتر استان همه ساله در استان برگزار می‌شود.

این مسئول از اجرای طرح "توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار (تکاپو) " با هدف استفاده از ظرفیت‌های بومی و بکارگیری تجارب سازمانهای بین‌المللی، برای تحرک تقاضای نیروی کار در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و فناوری اطلاعات در استان خبر داد و گفت: ۱۳ مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی در استان تشکیل شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۴۸ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی داخلی و ۵ مرکز کاریابی بین المللی با هدف ارائه خدمت به کارجویان، از پیگیری پرداخت بیش از ۱,۲۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات بنگاه‌های اقتصادی زود بازده و کارآفرین در استان خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام پیگیری پرداخت بیش از ۴۷۰ میلیارد تومان از محل توان تسهیلات دهی بانک‌های استان به بنگاه‌های اقتصادی، ادامه داد: بیش از ۲۱ هزار فقره مجوز مشاغل خانگی در مازندران صادر شده است./ مهر

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر