امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۹
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۷:۲۷ شناسه خبر : ۴۷۲۲

کشف ۹ کیلو گرم مواد مخدر در نکا فرمانده انتظامي شهرستان نکا از کشف ۹ کیلو و ۵۷۰ گرم مواد مخدر حشیش و دستگیری عاملی افیونی در اين شهرستان خبر داد.

وارش نیوز،سرهنگ "حسین زارع" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، درتشريح جزئيات اين خبر، گفت : در پي کسب خبر مبني بر جابجايي و توزیع مواد مخدر توسط عاملی افيوني در شهرستان نکا موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي با همکاری ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، با انجام تحقيقات و بررسي های ميداني ، موفق به شناسايي این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ زارع، تصريح کرد : طي هماهنگي‌هاي صورت گرفته با مرجع قضائي، متهم دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء وی 9 کیلو و 570 گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد .

وی از دستگیری یکی از همدستان متهم در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر حد و مرز ندارد و با جديت از سوي پليس دنبال مي شود.

وی در پایان به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده و يا اطلاع از فعاليت قاچاقچيان و فروشندگان موادمخدر و يا هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي، با مرکز فوريت‌هاي پليسي110 تماس و موضوع را اطلاع دهند .

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر