امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۷
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۶ شناسه خبر : ۴۶۸۲

کشف ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران ، از کشف ۲۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۵ قاچاقچی مواد مخدر در استان خبر داد .


وارش نیوز، سرهنگ "علیرضا ثقفی" گفت:به منظور تامین نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با قاچاق مواد مخدر در سطح استان به اجرا در آمد .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: در اجرای این طرح،تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های آمل، میاندورود و نکا موفق به شناسایی 5 سوداگر مرگ در این شهرستان ها شدند .

وی ،خاطر نشان كرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیات هایی ضربتی دستگیر و در مجموع 22 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 10 کیلوگرم حشیش، 4 کیلوگرم تریاک، 6 کیلوگرم هروئین و 2 کیلوگرم شیشه که متهمان آن را از مرز های شرقی کشور وارد استان کرده بودند از این افراد کشف شد . .

ثقفی با بيان اين که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: در این عملیات 3 خودروی که متهمان از آن برای حمل و جابجایی مواد مخدر استفاده می کردند نیز توقیف شد .

وی در ادامه،همچنین اذعان داشت: مواد مخدر عاملی مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است و ره آورد آن تزلزل خانواده ها ، نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

سرهنگ ثقفی اعتياد را منشا بسياري از جرائم دانست و خاطرنشان كرد: جرائم متاثر از اعتياد از قبيل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودكشي، افسردگي و سرخوردگي، فروپاشي خانواده ها تنها بخشي از پيامدهاي اين پديده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر