امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۸/۱۱/۷ - ۱۹:۴۴ شناسه خبر : ۴۳۶۳

مجیدی: امیدوارم الریان را مثل الکویت ببریم سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوار هستیم مثل بازی با الکویت نمایش‌ خوبی را در زمین ارائه کنیم و مقابل الریان به یک پیروزی دیگر دست پیدا کنیم.

 

مجیدی: امیدوارم الریان را مثل الکویت ببریم

به گزارش وارش نیوز، «فرهاد مجیدی» در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و الریان در مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از بازی با الکویت گفتم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دلیل قانع کننده‌ای دریافت نکردیم که چرا بازی استقلال در دبی برگزار شد. ما به AFC و هواداران استقلال احترام گذاشتیم و راهی امارات شدیم تا این مسابقه را برگزار کنیم.

وی افزود: اگر AFC از مشکلات ایران خبر داشته و بازی استقلال و الکویت را در امارات برگزار کرد به طور حتم از مشکلات پروازی امارات و قطر نیز آگاهی کامل داشت. بازیکنان استقلال ۲ روز پرواز کردند تا به دوحه برسند. من ۲۰ سال است که در این منطقه بازی کرده‌ام و از AFC جز صلح و دوستی و برابری ندیده‌ام.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: الریان تیم بسیار خوبی است و رقیب سرسختی برای ما خواهد بود. به طور حتم بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.

مجیدی تصریح کرد: الریان در چند بازی اخیر خود نتایج خوبی کسب نکرده اما آنها تیم بسیار منسجمی هستند و انگیزه‌های زیادی برای رویارویی با استقلال دارند.

سرمربی استقلال تاکید کرد: امیدوار هستیم مثل بازی با الکویت نمایش‌ خوبی را در زمین داشته و برد دیگری به دست آوریم.

وی افزود: تیم ما نسبت به سال گذشته ضعیف‌تر نشده است. استقلال امسال با استراماچونی شروع کرد و مشکلاتی به وجود آمد که او نتوانست ادامه دهد. استقلال سه بازی را بدون سرمربی انجام داد ولی بدانید که این تیم یکی از بهترین تیم‌های تاریخ باشگاه استقلال است؛ استقلال تیمی است که ۲ بار قهرمان آسیا شده و در بدترین شرایط هم استقلال همیشه استقلال است.

تیم فوتبال استقلال فردا (سه‌شنبه) در بازی نهایی پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف الریان خواهد رفت.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر