امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۸
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۱ شناسه خبر : ۴۳۳۱

اضافه شدن بخش "سردار سلیمانی" امتداد خط مقاومت به جشنواره مطبوعات مازندران مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه جشنواره مطبوعات مازندران تا ۲۰ دی ماه تمدید شد از اضافه شدن بخش سردار سلیمانی امتداد خط مقاومت به مناسبت شهادت سپهبد رشید اسلام به جشنواه مطبوعات مازندران خبر داد.

وارش نیوز؛ عباس زارع صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد:جشنواره مطبوعات، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های مازندران به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی تا ۲۰ دی ماه تمدید شد.

وی تصریح کرد: با تصمیم دبیرخانه هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران یک بخش با نام سردار سلیمانی امتداد خط مقاومت به جشنواره مطبوعات اضافه شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: روزنامه نگاران رسانه‌های دارای مجوز مازندران می‌توانند با مراجعه به سامانه جشنواره مطبوعات به آدرس اینترنتی http://pressfestival.ir/ آثار خود را در بخش سردار سلیمانی امتداد خط مقاومت با موضوع سپهبد سلیمانی در محورهای مقاله، عکس، یادداشت و دلنوشته ارسال کنند.

زارع یادآور شد: هر متقاضی در این بخش می‌تواند ۲ اثر ارسال کند و روزنامه نگارانی که پیش از اضافه شدن این بخش آثار خود را ارسال کردند نیز این فرصت را دارند تا مجددا در کارتابل سامانه خود در این بخش ۲ اثر ارسال کنند.

وی تاکید کرد: تاریخ انتشار آثار ارسالی باید از ۱۳ دی ماه سال جاری لغایت ۲۰ دی ماه ثبت شود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر