امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۳
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۳۹۸/۹/۶ - ۱۲:۱۴ شناسه خبر : ۴۲۷۷
رییس هیئت ورزش های رزمی مازندران در گفت و گوی اختصاصی با وارش نیوز:
بیش از ۶۰ سبک رزمی در مازندران فعال است رییس هیئت ورزش های رزمی مازندران گفت: هیئت ورزش های رزمی یک هیئت فوق العاده ورزشی بوده است که بیش از ۶۰ سبک در این استان دارد.

اختصاصی وارش نیوز: صابر اکبرزاده در گفت و گو با وارش نیوز با بیان اینکه در دو سال اخیر یک چشم انداز چهار ساله میان مدت، کوتاه مدت و بلند مدت در ورزش های رزمی تدوین شده است، اظهار کرد: در شش ماهه دوم سال هزار و ۳۹۸، بیش از ۱۸ اعزام به مسابقات کشوری در چهار رده آقایان و بانوان داشتیم که با کسب مدال های مختلف همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه دوره آموزشی داوران و مربیان بسیار خوب عمل شده است، تصریح کرد: در این دوره، داوری و سمینارهای مختلفی صورت گرفته که برگزاری کلاس های آن در حیث عملی و تئوری بوده است.

رییس هیئت ورزش های رزمی مازندران خاطرنشان کرد: با برگزاری دوره مربیگری درجه دو و برنامه های اردویی، توانستیم ۱۲ مسابقات را در زمینه ورزش های رزمی برگزار کنیم که در این زمینه به ورزشکار های سازمان یافته خود دست یافتیم.

اکبرزاده با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست امسال تعداد ورزشکاران رزمی در مازندران به ۳ هزار نفر رسیده است، گفت: در شش ماهه دوم این آمادگی را داریم که تعدادشان به ۵ تا ۶ هزار نفر برسد.

وی در خصوص برنامه های شش ماهه دوم سال افزود: آنچه  برای ما اهمیت دارد چند همایش اعیاد خاص بوده که آن هم در هفته تربیت بدنی انجام شده است.

رییس هیئت ورزش های رزمی مازندران تصریح کرد: رویداد مهم انتخابی تیم ملی، برگزاری مسابقات کینگ بوکس به نام لیگ ولایت برای اولین بار در مازندران از جمله برنامه های شش ماهه دوم سال است بنابراین، برای یکی از تیم های مازندران که با مجوز شورای ورزشی صورت گرفته، برای کسانی است که شانس و اقبال بیشتری در سطوح بین المللی داشته باشند.

اکبرزاده در خصوص المپیاد استعدادیابی برتر یادآور شد: در شش ماهه نخست امسال استعداد های برتر را در زمینه ورزش های رزمی شاهد بودیم که در ۲ رشته آقایان و ۱ رشته بانوان با ۱۹ مدال همراه بوده است اما درخواستی که از اداره کل ورزش و جوانان مازندران و فدراسیون ورزش رزمی داریم این است که نگاه ویژه ای به ورزش رزمی مازندران داشته باشند.

 

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر