امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۹
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۸/۹/۵ - ۱۳:۲۷ شناسه خبر : ۴۲۴۸

تشکیل ۷۰۶ پرونده تخلف در یک هفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: تعداد ۷۰۶ پرونده تخلف در هفت روز گذشته از سوی بازرسان صنعت، معدن و تجارت مازندران برای واحد‌های صنفی متخلف تشکیل شد.

وارش نیوز: حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در جلسه کمیته بازرسی قرارگاه نظارت ویژه بر بازار استان با اشاره به تشکیل ۷۰۶ پرونده تخلف در طی ۷ روز در استان، گفت: در طی این مدت از ۶ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی بازرسی که منجر به تشکیل این تعداد پرونده شده است.

او ارزش تخلفات کشف شده را بیش از ۶۶۰ میلیون تومان اعلام و افزود: پرونده‌های متشکله جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

قوانلو با مطلوب ارزیابی کردن موجودی کالا در سطح بازار گفت: به لحاظ موجودی کالا‌های اساسی، استان در شرایط بسیار مطلوبی به سر می‌برد و جای هیچگونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

او افزود: بازرسان این سازمان به همراه بازرسان اصناف و دیگر دستگاه‌های اجرایی به صورت مداوم در حال رصد بازرسی و نظارت در سطح بازار هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با تشکر از نیروی نظامی و امنیتی در ایجاد آرامش در سطح بازار گفت:یقین داریم بازاریان عزیز در این برهه حساس همچون گذشته کمک حال نظام و انقلاب و مردم بوده و نمی‌گذارند معدود افراد متخلف در حق مردم اجحاف نمایند.

او در پایان از تمامی شهروندان استان درخواست کرد هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، احتکار، عدم صدور فاکتور، تقلب و مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر