امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۸/۹/۵ - ۱۰:۲۱ شناسه خبر : ۴۲۳۸

وام دانشجویی ۹۸ شامل چه کسانی می‌شود؟ صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از تمدید مهلت پرداخت تسهیلات و ثبت نام وام‌ها در نیمسال اول ۹۹-۹۸ خبر داد.

وارش نیوز: وام دانشجویی یکی از تسهیلاتی است که صندوق رفاه دانشجویان به منظور حفظ امنیت روانی و کاهش فشار‌ها و استرس‌های وارده به دانشجو، خصوصاً دانشجویانی که در شهری غیر از محل سکونت خود تحصیل می‌کنند و هزینه‌هایی بعضاً سنگین همچون هزینه‌های رفت و آمد، اسکان دانشجو، تغذیه، تحصیل و … را متحمل می‌شوند، فراهم آورده است؛ ضمن مبلغ و زمان بازپرداخت مناسبی که این وام‌ها دارند، جمعیت کثیری از دانشجویان، از این تسهیلات کمکی، بهره‌مند می‌شوند.

صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از تمدید مهلت پرداخت تسهیلات و ثبت نام وام‌ها در نیمسال اول 99-98 خبر داد و اعلام کرد، با توجه به اعلام جدول زمانبندی نیمسال اول تحصیلی 99-98 و تغییرات انجام شده در سامانه فاز 2 و تأکید بر اتصال دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به سامانه تبادل اطلاعات وزارت علوم، مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی تا تاریخ 30 آذر 98 تمدید شد و دانشگاه‌ها باید تا تاریخ اعلام شده لیست‌های وام را به صندوق ارسال کنند./ مستقل آنلاین

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر