امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۸/۹/۵ - ۰۸:۳۸ شناسه خبر : ۴۲۲۶

وزیر علوم امروز به مازندران می آید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز به شهرهای نوشهر و چالوس در غرب مازندران سفر می‌کند.

وارش نیوز: منصور غلامی به دعوت نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت به منظور بازدید از مراکز دانشگاهی و پژوهشی سه شهرستان به نوشهر، چالوس و کلاردشت سفر می‌کند.  


قاسم احمدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره اهداف سفر وزیر به غرب مازندران اظهار کرد: وزیر علوم در این سفر ابتدا در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر حضور می‌یابد و ضمن ادای احترام به شهدای نیروی دریایی، در جلسه شورای معاونین این دانشگاه شرکت می‌کند.


وی تصریح کرد: سپس با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی چالوس که همه روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور و دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند از محصولات علمی این دانشگاه در ۱۴ غرفه بازدید خواهد کرد.


نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت: وی در ادامه این سفر از پروژه‌های نیمه‌کاره دانشگاهی غرب مازندران از جمله دانشگاه پیام نور نوشهر، آموزشکده فنی و حرفه‌ای و نیز مرکز رشد شهرستان بازدید کرده و در شورای اداری مشترک سه شهرستان نوشهر، چالوس و کلاردشت به میزبانی نوشهر شرکت خواهد کرد.

احمدی خاطرنشان کرد: در پایان نشستی با موسسین مراکز غیر انتفاعی غرب مازندران به میزبانی نوشهر خواهند داشت./ ایسنا

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر