امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۸/۹/۵ - ۰۸:۳۴ شناسه خبر : ۴۲۲۵
وارش نیوز گزارش می دهد؛
تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی و نخبگان جهادی مازندران در این مراسم، ۱۴۰ نفر از فعالان اقتصاد مقاومتی و جهادگران استان (فعالان حوزه محرومیت زدایی، نخبگان برجسته جهادگر، صاحبان بنگاه های زودبازده، فعالان حوزه کشاورزی و تولیدکنندگان گیاهان دارویی) تجلیل شدند.

گزارش وارش نیوز: مراسم تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی و نخبگان جهادی مازندران برخلاف اعلام قبلی بدون حضور محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور و حسین زادگان استاندار مازندران برگزار شد.

علت عدم حضور آقای زهرایی مشغله کاری اعلام شد، اما دلیل رسمی برای عدم حضور آقای استاندار که یکی از سه شعار مهم وی «تدبیر اقتصادی» بوده در این همایش اعلام نشد. حتی خبری از حضور فیزیکی معاون عمرانی استاندار با توجه به اهمیت موضوع و نیاز کشور به تحقق اقتصاد مقاومتی -حداقل برای دلگرمی فعالان این عرصه- هم نبود.

سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در اظهاراتی کوتاه، اقتصاد مقاومتی را نسخه شفابخش اقتصاد کشور از سوی رهبر انقلاب خواند و گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی مردمی است نه دولتی. این در حالی است که هنوز از اعتماد نهادهای دولتی به توانایی مردم برای حل مشکلات ریز و درشت کشور خبری نیست.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به نیاز کشور به انقلاب اداری بیان کرد: اگر با تغییر نگاه دولت ها به مردم مشکلات اقتصادی کشور در کوتاه ترین زمان حل خواهد شد.

همچنین اظهارات حجت الاسلام غلامی مسئول نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه کربلا در دو محور « اهمیت تشکیل بسیج» و «دلایل حمایت رهبر انقلاب از مصوبه سران قوا مبنی بر افزایش قیمت بنزین» بوده است.

وی علت تشکیل بسیج و انتخاب آن به عنوان شجره طیبه توسط امام راحل را برگرفته از آیات 24 و 25 سوره ابراهیم دانست و گفت: بسیج به عنوان نهادی زنده، پاک، در حال رشد و دارای نظم، همچون چون دژی محکم، کشور را از آسیب ها و بلایا و فتنه ها و اغتشاشات، نجات می دهد.

غلامی، با بیان اینکه انتظار امام (ره) تشکیل «بسیج جهان اسلام» بود که در حال شکل گیری است، افزود: امروز شجره طیبه بسیج در کشورهای اسلامی چون سوریه، لبنان، یمن، عراق و ... در حال گسترش است.

غلامی مسئول نهاد نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه کربلا، حمایت رهبری از تصمیم سران قوا مبنی بر اصلاح قیمت بنزین را حکیمانه توصیف کرد و مهم ترین دلایل آن را: قانون مداری و رشد سیستماتیک کشور در فرایند قانونی، اعتبار بخشی ساختار حکومتی، مشی اخلاقی و جوانمردانه رهبری، دفاع از ساختار حکومتی (تایید اصل مصوبه و کلیات طرح نه نحوه اجرای آن)، ضرورت حمایت و حفظ دولت مستقر در این شرایط دشوار اقتصادی کشور، برشمرد.

در پایان این مراسم، از 140 نفر از فعالان اقتصاد مقاومتی و جهادگران استان (فعالان حوزه محرومیت زدایی، نخبگان برجسته جهادگر، صاحبان بنگاه های زودبازده، فعالان حوزه کشاورزی و تولیدکنندگان گیاهان دارویی) تجلیل شد و هشت سری جهیزیه شامل اقلام مورد نیاز از سوی مجمع خیرین محرومیت‌زدای مازندران به نوعروسان اهدا شد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر