امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۹
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۸/۸/۲۸ - ۱۰:۴۹ شناسه خبر : ۴۱۲۳

۱۷۳ طرح نیمه کاره در حوزه گردشگری مازندران هم اکنون ۱۷۳ طرح نیمه کاره گردشگری از سوی سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان وجود دارد که با تکمیل آن‌ها بسیاری از کمبود‌های اقامتی و گردشگری در استان برطرف خواهد شد.

وارش نیوز: سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: در نشست تخصصی سرمایه گذاری که با حضور حدود ۶۰ مجری و سرمایه گذار شهر‌های آمل، محمودآباد، بابل و فریدونکنار و بابلسر در آمل برگزار شد،گفت: این اداره کل در راستای فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری و معرفی این استان در راستای ساری ۲۰۲۲ اهتمام ویژه به تکمیل طرح‌های نیمه کاره خواهد داشت.

او طرح‌های اجرا شده و نیمه کاره گردشگری در مازندران را در بخش‌های صنایع دستی و رفاهی و خدمات گردشگری بیان کرد و افزود: بسیاری از این طرح‌ها از پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی عملا رها شده بودند که با برگزاری نشست‌های تخصصی گردشگری در مناطق شرقی، غرب و مرکز مازندران و دعوت از سرمایه گذاران این شهر‌ها درخواست‌ها و موانع توقف آن‌ها بررسی و نهایتا تصمیم گیری خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون طرح‌های خوبی در حوزه گردشگری استان افتتاح شده است، گفت: در حال حاضر برای تکمیل ۱۷۳ طرح نیمه کاره بخش گردشگری مازندران به بیش از ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

فرزانه، در عین حال از تکمیل و افتتاح حدود ۵۰ طرح نیمه کاره گردشگری مازندران در سفر ماه آینده وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و تعدادی دیگر تا پایان امسال در استان خبر داد.

او افزود: انتظار است که گوش به حرف‌های به حق و مطالبه جدی سرمایه گذاران داد تا از حضور آن‌ها در جهت برطرف کردن نیاز‌های جدی گردشگری استان بهره برداری کرد./yjc

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر