امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۲
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۸/۸/۲۳ - ۱۱:۰۱ شناسه خبر : ۴۰۵۱
گزارش وارش نیوز از دیدار صمیمی جبهه متحد اصولگرایان مازندران با نماینده ولی فقیه در استان مازندران؛
آیت الله لائینی: جامعه اسلامی به سه تشکل نیاز دارد جبهه متحد اصولگرایان مازندران با حضرت آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفت و گو کردند.

وارش نیوز: جبهه متحد اصولگرایان مازندران با حضرت آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفت و گو کردند. 

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی وارش، این دیدار امروز (22 آبان 98) به مناسبت انتصاب آیت الله لائینی در دفتر ایشان و در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار شد.

در ابتدا مهندس صابری دبیر جبهه متحد اصولگرایان مازندران ضمن عرض تبریک، این انتصاب را از الطاف خداوند به مردم عزیز مازندران دانست و اظهار کرد:  خداوند را شاکریم که حضرت آقا امام خامنه ای مسئولیت خطیر نمایندگی آن معظم له در مازندران را به دانشمندی فرزانه، مجاهد ی انقلابی و از خانواده ای ریشه دار انتخاب فرمودند. 
وی ضمن اعلان حمایت از این انتصاب بجا و شایسته، آمادگی مجموعه احزاب و تشکلهای اصولگرا را جهت پیشبرد اهداف عالی انقلاب و  منویات مقام معظم رهبری در زیر سایه و فرمان آیت اله لایینی را اعلام نمود.


سپس آیت الله لائینی ضمن ابراز محبت و تقدیر از حضور سربازان سیاسی امام زمان (عج) بیان کرد: جامعه اسلامی به سه تشکل نظامی، سیاسی و معنوی نیاز دارد و در قرآن مجید نیز به این سه تشکل اشاره شده است.

وی با ذکر آیه شریفه ''ان جند اله لهم غالبون'' به پیروزی سپاه اسلام در مبارزه با داعش اشاره کرد و افزود: اگر ما سرباز حقیقی خداوند باشیم زور هیچ کس به سرباز خدا نمی رسد. بنابراین هرکس ولایت خدا و رسول و اولیاءالله را داشته باشد، پیروز است .  
نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: 
هرکس خواسته شیطان را  انجام دهد و به خاطر اغراض دنیوی و شخصی برای اجانب دم تکان دهد و در جامعه آشوب به راه بیندازد، پیرو حزب شیطان است. اما اگر با حزب و تشکل سیاسی-الهی با هر اسم و آرمی فعالیت کند، از حزب اله هست.

آیت الله لائینی در ادامه، تاکید کرد: همواره سعی کنید تشکیلات خود را حزب الهی و انقلابی اداره کنید و دنبال اغراض سیاسی و دنیوی نباشید. 

وی در پایان با بیان اینکه ۸۰ درصد اسلام،سیاست است و یک مسلمان نباید به این موضوع بی توجه باشد، گفت: همه باید عضو یک تشکل سیاسی شویم و نباید بگوییم سیاست به ما ربطی ندارد. در حالی که هر کسی ریسک می کند و داخل یک تشکل سیاسی می شود، بزرگترین شجاعت را دارد .

به گزارش وارش نیوز، در پایان این نشست صمیمی، دبیران حزب موتلفه اسلامی، جامعه اسلامی کارگران و جامعه اسلامی معلمان و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و مجمع دانشجویان و دانش آموختگان آزاد اندیش مازندران، گزارشی از وضعیت، اهداف و برنامه های تشکیلات خود ارائه دادند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر