امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۸/۸/۲۲ - ۱۰:۲۸ شناسه خبر : ۴۰۴۳

نماینده ولی فقیه در مازندران در اختتامیه شورای مدیران کل بهزیستی استان ها چه گفت؟ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سرویس دهی به جامعه هدف و نیازمند باید با رحمت و رافت توام باشد خواستار توجه بیشتر به این قشر شد.

وارش نیوز: حجت الاسلام محمدباقر لائینی شامگاه سه شنبه در اختتامیه شورای مدیران کل بهزیستی استان ها در ساری با اظهار اینکه خداوند دارای احسان، رحمت و رافت است اظهار داشت: اگر صف رحمت را جدی گیریم و بایکدیگر براین اساس برخورد کنیم، نوبت به برخوردهای قضایی و حقوقی نمی رسد.

وی با تاکید براینکه فضای زندگی باید توام با رافت باشد یادآور شد: رحمت در قوام لایه های زندگی اجتماعی و فردی باید وجود داشته باشد و در این صورت نیزا به گسترش خانه سالمندان و آسایشگاه نیست.

حجت الاسلام لائینی افزود: با رحمت و مودت فضای زندگی گرمتر می شود و مدیران و مسئولان نهادها به ویژه دستگاه های حمایتی باید توجه ویژه به نیازمندان داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه خداوند به دردمندان توجه و حمایت می کند تصریح کرد: خداوند همدردی و محبت را بسیار دوست دارد.

وی با تاکید براینکه فرهنگ رحمت را در جامعه ترویج دهیم گفت: اگر محبت و رحمت در جامعه پررنگ شود بسیاری از مشکلات کمتر خواهد شد و زمینه خدمتگذاری به اقشار آسیب پذیری را مهیا کنیم./ مهر

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر