امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۰
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۳۹۸/۸/۲۱ - ۱۰:۳۹ شناسه خبر : ۴۰۳۲

مدارس مازندران ۶ هزار ساعت کمبود نیرو دارد معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: نیاز واقعی استان برای کمبود نیرو ۶ هزار ساعت است و بر اساس هماهنگی به عمل آمده کمبود نیروها در همین روزها برطرف خواهد شد.

وارش نیوز: اسفندیار نظری اظهار کرد: در حال حاضر کمبود معلم داریم اما با حضور مدیر و معاون کلاس‌های ما پر است، پیگیر هستیم که مشکل حل شود.

وی با بیان اینکه نیاز واقعی استان  برای کمبود نیرو  ۶ هزار ساعت است، افزود: بر اساس هماهنگی به عمل آمده کمبود نیروها در همین روزها برطرف خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش استان به ۵۰ هزار ساعت حق التدریس نیاز داشتیم، تصریح کرد: در حال حاضر ۴۴ هزار و ۱۶۰ ساعت تامین شد و تنها ۶ هزار ساعت نیرو می‌خواهیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با وزارت آموزش و پرورش رایزنی کردیم که مشکل این مقدار حل شود، البته در کلاس‌ها کمبود معلم نداریم و کلاس‌ها پر است اما ما دغدغه داریم و پیگیر هستیم که در همین روزها مشکل حل شود.

نظری بیان کرد: در مقاطع متوسطه اول، متوسطه دوم و فنی و حرفه‌ای کمبود نیرو داریم و در هنرستان‌ها کمبود نیرو نداریم.

وی تاکید کرد: مشکل کتاب درسی نداریم و اگر دانش‌آموزی با مشکل کتاب مواجه هستند مشکل از خانواده‌ها است که دیر ثبت‌نام کردند یا مهاجر هستند و خانواده‌ها برای گرفتن کتاب به مدیر مدرسه مراجعه کنند و تقاضا داده شود تا از استان کتاب فرستاده شود./ فارس

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر