امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۱
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۳۹۷/۱۰/۲۷ - ۲۳:۳۵ شناسه خبر : ۳۵۹۴

مرعشی: مردم ایران در شرایط نامطلوب اقتصادی قرار دارند‌ سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اینکه امروز مردم ایران در شرایط نامطلوب اقتصادی قرار داشته و فشارهای سنگینی را متحمل می‌شوند، گفت:‌ مردم علیرغم این فشارهای اقتصادی از دولت و نظام دلسرد نشده و پای آرمان‌ها و اهداف متعالی خود باقی خواهند ماند.

وارش نیوز: به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید حسین مرعشی عصر امروز در حاشیه مراسم دومین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران در باشگاه فرهنگیان ساری اظهار داشت: ‌در شرایط کنونی باید به دنبال حفظ وحدت و انسجام درونی بین شخصیت‌ها و تشکل‌های سیاسی جامعه باشیم.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه امروز مردم ایران در شرایط نامطلو‌ب اقتصادی قرار داشته و فشارهای سنگینی را متحمل می‌شوند، تصریح کرد: مردم علیرغم این فشارهای اقتصادی از دولت و نظام دلسرد نشده و پای آرمان‌ها و اهداف متعالی خود باقی خواهند ماند.

مرعشی با بیان اینکه انتظاری که مردم از دولت، مجلس و ریاست جمهوری در ابتدای فعالیت انتخاباتیشان داشته را نتوانستند مطالبه کنند، افزود: پیش بینی مخالفان ایران علیرغم توطئه‌های استکباری برای زمینگیر کردن ملت از اهداف انقلابی (ره) به جایی نبرده است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر