امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۸
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۷/۲۱ - ۱۷:۴۱ شناسه خبر : ۳۴۱۵
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان عنوان کرد:
نوسازی ناوگان سنگین راهداری گیلان نیازمند تخصیص ۲۰۰ میلیاردی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: راهداری استان گیلان جهت نوسازی ماشین آلات سنگین راهداری به تخصیص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار سالانه در یک بازه زمانی پنج ساله نیاز دارد.

وارش نیوز: نازک کار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: راهداری استان گیلان جهت نوسازی ماشین آلات سنگین راهداری به تخصیص 200 میلیارد ریال اعتبار سالانه در یک بازه زمانی پنج ساله نیاز دارد.

​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، با اشاره به میانگین سنی ناوگان راهداری، افزود: متوسط عمر ماشین آلات سنگین راهداری استان در حال حاضر 24 سال است که طبق برآوردهای کاشناسی صورت پذیرفته برای تحقق کاهش میانگین سنی ماشین آلات سنگین راهداری استان از 24 سال به 15 سال در یک بازه زمانی پنج ساله، نیاز به تخصیص بالغ بر 200 میلیارد اعتبار سالانه است.

وی با تاکید بر لزوم خرید 5 دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری استان، گفت: بی تردید نوسازی ماشین آلات راهداری تاثیر مستقیم بر اجرای مطلوب و بهینه عملیات راهداری به ویژه در مواقع اضطراری نظیر بارش های باران و برف شدید دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری و رایزنی درخصوص تامین اعتبارات استانی و ملی بتوانیم روند نوسازی ناوگان راهداری استان به ویژه ماشین آلات سنگین را تسریع بخشیم تا در امداد رسانی به مردم شریف گیلان دچار وقفه نشویم.

نازک کار اضافه کرد: در بارندگی های اخیر و وقوع سیلاب راهداری استان از تمام توان نیرو و تجهیزات خود به صورت بی وقفه و شبانه روزی برای خدمت رسانی به مردم استان بهره گرفت که این روند تا رفع کامل خسارات وارده به راه ها و ابنیه فنی ادامه می یابد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر