امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۶
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۷/۹ - ۱۷:۵۴ شناسه خبر : ۳۳۳۱
نشست ستاد نکوداشت هفته پدافند غیرعامل به میزبانی سازمان عمران شهرداری ساری برگزار شد
پدافند غیرعامل، افزیش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی در فاصله یک ماه تا هفته پدافندغیرعامل نشست هماهنگی ستاد نکوداشت این هفته به ریاست محمدجواد نیکزاد دبیر کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل استان و با حضور نمایندگان سازمان‌های تابعه شهرداری ساری و برخی فرماندهان بسیج ادارت شهرداری برگزار شد.

وارش نیوز: نیکزاد دبیر کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل استان ضمن خیر مقدم به اعضا بیان داشت: یاد و خاطره ده‌هزار و چهارصد شهید استان و شهدای این شهرستان و شهدای مدافع حرم و خاصه شهید راه خدمت، آتش‌نشان ابراهیم اسماعیلی را گرامی می‌داریم.

این مسئول ضمن قدردانی از عبوری شهردار مرکز استان بابت اقدامات مربوط به پدافند غیرعامل، عنوان کرد: با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری بر رعایت پدافند غیرعامل در برابر تهدیدات فراروی، امید است با روحیه جهادی و با مدیریت انقلابی و کارآمد و بهره‌گیری از از توانمندی و ظرافت دستگاه‌های اجرایی استان در تعمیق و نهادینه‌سازی فرهنگ پدافند غیرعامل در طرح‌ها و برنامه‌ها به منظور مصونیت بخشی، تا‌ب‌آوری و ایمن‌سازی زیرساخت های حیاتی، حساس و مهم استان اقدام شایسته به عمل آید.

هفته پدافند غیرعامل از ۸آبان لغایت ۱۴آبان است. شعار هفته پدافند غیرعامل در سال ۹۷ پدافند غیرعامل، افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی است.

در این جلسه از تقویم روزشمار ایام هفته پدافند غیرعامل رونمایی شد که بر اساس آن سه شنبه ۸آبان نام: مصون‌سازی کشور با تفکر بسیجی و روحیه جهادی در سایه حماسه حسینی
چهارشنبه ۹آبان: حفظ سرمایه های ملی در برابر تهدیدات با خودباوری و اقتدار ملی
پنجشنبه ۱۰آبان: افزایش بازدارندگی و تقویت پایدار ملی با حماسه حسینی
جمعه ۱۱آبان: حفظ سرمایه های کشور با مشارکت مردمی
شنبه ۱۲آبان: جامعه سالم، آماده در برابر تهدیدات نوین
یکشنبه ۱۳آبان: استحکام بخشی و صیانت از زیر ساخت های کشور
دوشنبه ۱۴آبان نیز به نام: پدافند غیرعامل، افزایش بازدازندگی در سایه حماسه حسینی؛ نامگذاری شده است.

اختصاصی وارش نیوز

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر