امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۴
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۳۹۷/۵/۲۶ - ۱۰:۲۳ شناسه خبر : ۱۸۱۵
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران:
منطقه آزاد انزلی به یک پایگاه مناسب صادراتی در شمال کشور تبدیل شده است رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: منطقه آزاد انزلی با اجرای طرح‌های مختلف زیرساختی،صنعتی و اقتصادی به یک پایگاه مناسب صادراتی در شمال کشور تبدیل شده است .

وارش نیوز: به گزارش ایسنا، عباس زارعی هنزکی در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در این منطقه با بیان زمینه‌های همکاری مشترک با سازمان منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: منطقه آزاد انزلی با اجرای طرح‌های مختلف زیرساختی ،صنعتی و اقتصادی به یک پایگاه مناسب صادراتی در شمال کشور تبدیل شده است .

وی افزود: همچنین این منطقه فضا و ظرفیت مناسبی برای اجرای طرح‌های شرکت‌های دانش بنیان سطح کشور است و نگاه توسعه‌ای این سازمان در حمایت‌ها و همکاری‌های صورت گرفته با پارک‌های علمی و فناوری استان و کشور ملموس است .

 

زارعی با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اظهار کرد: بخش عمده افراد از طریق آزمون  وارد پارک‌ها می‌شوند و بخش دیگر نیز افراد غیر دانشگاهی هستند که از طریق کسب و کارهای نوپا وارد شده‌اند و دانشگاه تهران جهت ایجاد کسب و کار در تمام نقاطی که پایگاه دارد برنامه‌های مشخص تدوین شده را اجرا می کند که دارای چهارچوب های خاصی هستن و جهت اثرگذاری نیاز به دعوت از اساتید و صنعت گران بزرگ داریم.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر