امروز : سه شنبه ۱ آیان ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
سرویس : ورزشی زمان :   ۱۴۰۳/۷/۳۰ - ۱۲:۳۵ شناسه خبر : ۱۸۰۲۳

مجوز برگزاری مسابقات بازی‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور در نوشهر صادر شد رییس هیات فوتبال مازندران از صدور مجوز برگزاری مسابقات بازی های فوتبال دسته یک کشور جام آزادگان در ورزشگاه شهدای نوشهر خبرداد و گفت : تیم شهرداری نوشهر از هفته دهم این رقابت ها در ورزشگاه خانگی خود میزبانی خواهد کرد.

به گزارش وارش نیوز ؛ تیم فوتبال شهرداری نوشهر تنها نماینده مازندران در بازی های فصل لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با گذشت بیش از یک ماه به علت مطلوب نبودن چمن مصنوعی، مسیرهای ورودی و خروجی بازیکنان، اورژانس، نورپردازی مناسب و جایگاه برای خبرنگاران، از آن زمان تاکنون در خارج از خانه یعنی استان البرز شهرستان کرج از حریفان خود بدون هواداران میزبانی می کند.

در ۱۶ خرداد ماه امسال تیم فوتبال شهرداری نوشهر در بازی برگشت پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور در ضربات پنالتی توانست مهمان خود تیم ماهشهر را شکست دهد و به لیگ دسته یک صعود کند.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، رحیم درزی خلردی رییس هیات فوتبال مازندران روز دوشنبه افزود: طی نشست های متعددی که با رییس فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در ماه جاری برگزار شد مجوز حضور تیم شهرداری برای میزبانی از بازی های فوتبال لیگ دسته یک کشور در هفته دهم این دوره رقابت ها صادر شده است.

وی اظهار کرد: طبق مصوبه ها و برنامه ریزی های انجام گرفته در این نشست ها، تصمیم بر آن شد تا زمان برگزاری این رقابت ها در هفته دهم بازی های فوتبال لیگ دسته یک کشور جام آزادگان در این ورزشگاه، مشکل نور پردازی این فضای ورزشی در شهر نوشهر برطرف شود.

این مسئول ورزشی ضمن قدر دانی از همراهی دست اندرکاران امر بابت آماده سازی ورزشگاه شهدای نوشهر و رفع نواقص آن ابراز امیدواری کرد : در بازی های آینده لیگ دسته یک کشور به طور قطع مازندران - نوشهر میزبان این دوره رقابت ها خواهد بود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر