امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۴
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۳/۵/۵ - ۱۶:۴۶ شناسه خبر : ۱۶۸۱۲
امام جمعه سرخ رود ؛
تعریض محور آمل-سرخ‌رود برای جلوگیری از تصادفات نیازمند بودجه ملی است امام جمعه سرخ رود با اظهار اینکه تعریض محور آمل-سرخ‌رود برای جلوگیری از تصادفات نیازمند بودجه ملی و حمایت مسئولین است ، بیان کرد : مسئولان منطقه دنبال آمار کشتار جاده‌ها نباشند.

وارش نیوز / پویا اباذری؛ حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به عملکرد خوب استاندار مازندران در خصوص رفع تنش آب در استان و برگزاری مجمع، اظهار داشت: استاندار مازندران سقای یاوران و خیرین آب کشور هستند به همین منظور درخواست داریم تا با حضور میدانی و بازدید از بخش سرخ‌رود درصدد رفع مشکل آب باشیم.

وی تصریح کرد: موضوع قیمت‌گذاری مناسب برنج و حذف ارز ترجیحی برای واردات برنج خارجی نیز از دیگر دغدغه‌ها و مطالبات مردمی است که در خطبه امروز عنوان شد.

امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به اینکه مسئولان منطقه دنبال آمار کشتار جاده‌ها نباشند، افزود: تعریض محور آمل-سرخ‌رود برای جلوگیری از تصادفات همراه با فوتی در منطقه به خصوص در ماه‌های اول سال بسیار قابل توجه است که نیازمند بودجه ملی و حمایت مسئولان استانی خواهد بود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده از فرماندار محمودآباد درخواست برگزاری هر چه زودتر جلسه بحران آب را داشته و افزود: سه بار بودجه آب را شخصا از وزارت خانه و معاون وزیر قول گرفتم آن‌ها کجا رفت، دو مخزن آب سرخ‌رود و بیشه‌کلا چه زمانی ساخته می‌شود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده با اشاره به اینکه امروز سالروز اقامه اولین نماز جمعه جمهوری اسلامی با حکم حضرت امام راحل عظیم الشان است، گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی همین برپایی نمازهای جمعه است که حقیقتا منشأ خیر و برکت است.

وی خاطرنشان کرد: هم در کلام امام راحل عظیم الشان و هم مقام معظم رهبری از نماز جمعه به عنوان سنگر یاد شده است، سنگری که در بخش ها و ابعاد گوناگون مأمن آحاد مردم است. نماز جمعه سنگر جهاد تبيين است.

امام جمعه سرخ‌رود با تاکید بر اینکه نماز جمعه سنگری است برای مطالبات مردم تا با مراجعه به امام جمعه، مشکلات و دغدغه های خود را بیان کنند، افزود: همین است که می گوئیم امام جمعه، امام شنبه تا جمعه است،نماز جمعه سنگری است برای بیان نقاط ضعف و قوت افعال و رفتار دولت مردان.اگر کار مثبتی انجام شد،از آنها قدردانی شود و اگر نقصی بود، با تذکر و پیگیری مرتفع شود.


حجت‌الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: نماز جمعه سنگری است که با اجتماع و تابش نور ایمان، قلوب مؤمنین جلا داده می شود، در بیانات مقام معظم رهبری همانطور که از رئیس جمهور تراز انقلاب‌، مانند شهید رئیسی گفته شد، امام جمعه تراز هم داریم که بر اساس منویات مقام معظم رهبری عمل کردند و جاودانه شدند، افرادی مانند آیت الله شهید ال هاشم که خود را وقف مردم کرده بود و اینچنین مورد بدرقه مردم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مسئله حجاب و عفاف هم قانون الهی است هم قانون کشور، خاطرنشان کرد: کم کاری در این زمینه آفات بسیاری دارد، مسئولین محترم از نیروی انتظامی و استانداری و شهرداری همه باید در این زمینه خود را مسئول بدانند و کنار نکشند که خدایی نکرده شرمنده شهدا نشویم.

امام جمعه سرخ‌رود گفت: اکنون آزمون بزرگ ولایت پذیری هم برای رئیس منتخب جمهور و هم نمایندگان مجلس در پیش است. در بیانات رئیس محترم جمهور داشتیم که خود را موظف به انجام منویات مقام معظم رهبری می دانند، خود را ذوب در ولایت می دانند. انتخاب کابینه قطعا معیار و ملاک خوبیست تا میزان ولایت پذیری مشخص شود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده عنوان داشت: کربلای امروز غزه است و کمک به مردم مظلوم فلسطین، همان لبیک گفتن به ندای هل من ناصر حضرت اباعبدالله الحسین است و امروز یمن مقاوم، برگی دیگر از توانمندی های مقاومت و سلحشوری مردم یمن را نشان داد.

وی بیان کرد: مقاومت یمن‌ با نادیده گرفتن تمام تهدیدات، با اتکای به خداوند، وظیفه دینی و انسانی خود را انجام می دهد و این الگویی برای تمام کشورهای دنیاست، یک کشور را به خاطر جنگ از میادین ورزشی و بین المللی حذف می کنند اما برای رژیم منحوس صهیونیستی محرومیتی در کار نیست.

امام جمعه سرخ‌رود در پایان یادآور شد: این همان نقاب زشت و دروغین حقوق بشر بین‌الملل و دموکراسی است که غرب سال هاست با آن مردم و ملت های دنیا رامی فریبد، و امروز چهره واقعی آن هویدا شد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر