امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۳/۶/۱۷ - ۲۰:۴۰ شناسه خبر : ۱۷۵۰۹
رییس سازمان حفاظت محیط زیست:
در طبیعت آتش روشن نکنید رییس سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به حادثه آتش سوزی در تالاب نئور در شبکه ایکس نوشت: از مردم عزیزمان تقاضا می‌کنم بدون رعایت ملاحظات ایمنی، در طبیعت آتش روشن نکنند. سهل‌انگاری ما می‌تواند به ذخیره طبیعی ایران آسیب جدی بزند.

به گزارش وارش نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، شینا انصاری در واکنش به حادثه آتش‌سوزی در تالاب نئور در شبکه ایکس نوشت: آتش‌سوزی گسترده که از ساعت ۱۸ ، 14 شهریور در حوالی منطقه حفاظت شده «نئور» در استان اردبیل آغاز شده بود سرانجام در ساعت ۱۱ صبح  15 شهریور به‌طور کامل مهار شد.

 از رایزنی‌های آقای نیکزاد- نایب رییس محترم مجلس، پیگیری آقای قاسم‌پور - مدیرکل محیط زیست استان و هماهنگی فرمانداری سپاسگزارم. ‏نیروهای محلی، نیروهای هلال احمر، سپاه منطقه، محیط‌بانان، ماموران منابع طبیعی و... در عملیات خاموش کردن آتش‌سوزی منطقه «نئور» مشارکت کردند. همه با هم حافظ محیط زیست ایران باشیم.

‏هر چند با تلاش امدادگران آتش‌سوزی به درون منطقه حفاظت شده «نئور»  کشیده نشد اما از مردم عزیزمان تقاضا می‌کنم بدون رعایت ملاحظات ایمنی، در طبیعت آتش روشن نکنند. سهل‌انگاری ما می‌تواند به ذخیره طبیعی ایران آسیب جدی بزند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر