امروز : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۴
سرویس : سیاست زمان :   ۱۴۰۳/۵/۵ - ۱۵:۳۰ شناسه خبر : ۱۶۸۰۱
نماینده ولی فقیه مازندران تاکید کرد؛
واردات برنج ممنوع/ نماز جمعه پایگاه خدمت و سنگر انقلاب اسلامی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به فصل برداشت برنج از دولتمردان خواست تا از واردات برنج در چهار ماه پیش‌‌رو خودداری کنند و گفت: اجازه ترخیص صدها هزار تن برنج که از ماه‌های قبل وارد و در بنادر دپو شده است، داده نشود.

وارش نیوز// آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با گرامی‌داشت سالروز تأسیس ستاد نماز جمعه با اشاره به اینکه نماز جمعه مهمان هر شهری است و باید با مهمان خوش رفتاری کرد، اظهار داشت: باید از برکات نماز جمعه استفاده کرد.

وی حضور باشکوه در آئین نماز جمعه را ضروری دانست و تصریح کرد: نماز جمعه، مایه تقویت وحدت است.

نماینده ولی فقیه مازندران یاد خاطره ۸۸ شهید ستار نمازجمعه را گرامی داشت و افزود: نماز جمعه به عنوان سنگر انقلاب است و محل پرورش و قدمگاه شهیدان چراکه تمام شهیدان اهل نماز جمعه بودند.

آیت‌الله محمدی لائینی از نماز جمعه به عنوان پایگاه خدمت یاد کرد و با اشاره به سالروز عملیات مرصاد ادامه داد مازندران در عملیات مرصاد و مبارزه با منافقان کوردل نقش محوری داشته است.

وی همچنین با اشاره به روز جهانی شیر مادر گفت: متأسفانه فرزند شیرخوار کم داریم و باید به مسأله جمعیت و فرزندآوری توجه تا جمعیت به سمت جوانی حرکت کند.

نماینده ولی فقیه مازندران با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری گفت: کنگره‌ای به مناسبت گرامیداشت این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

آیت‌الله لائینی با اشاره به گرمای فصل تابستان گفت: معدل مصرف در ایران نسبت به جهان بالا است و باید صرفه‌جویی توجه شود.

وی با اشاره به فصل برداشت برنج از دولتمردان خواست تا از واردات برنج در چهار ماه پیش روی خودداری شود و افزود: همچنین اجازه ترخیص صدها هزار تن برنج که از ماه‌های قبل وارد و در بنادر دفاع شده است، داده نشود.

نماینده ولی فقیه استان مازندران تاکید کرد: علاوه بر این برای واردات برنج از ارز ترجیحی استفاده نشود و این مصوبه در سفر آخر شهید رئیسی به مازندران تصویب شد.

آیت‌الله لائینی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس اشاره و اضافه کرد: کسی باید میدان دار عرصه‌های مختلف باشد که امین و صادق و معتقد به جمهوری اسلامی باشد..

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر