امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۷/۵/۱۵ - ۱۳:۱۹ شناسه خبر : ۱۶۶۶
جعفرزاده:
جامعه تحمل یک یکشنبه سیاه دیگر را ندارد/ مبادا روحانی راه بیراهه احمدی نژاد را برود عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی تأکید کرد که حسن روحانی در روز طرح سوال از رئیس جمهور در صحن علنی نباید رفتارهای احمدی نژادی از خود نشان دهد.

وارش نیوز: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت درباره موضوع طرح سوال از رئیس جمهور و حواشی و فضاسازی رسانه‌ای مطرح شده مبنی بر لزوم افشاگری رئیس جمهور در این روز گفت: طرح سوال از رئیس جمهور اقدامی در جهت تحکیم و تقویت دموکراسی است و قرار نیست دولت و مجلس با یکدیگر حساب صاف کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه مطلب افزود: آقای روحانی فرزند مجلس است و بدون شک حرمت این خانه را نگه می‌دارد.

وی ادامه داد: اینکه برخی مطرح کنند آقای روحانی باید در مجلس دست به افشاگری بزند و پشت پرده‌ها را بگوید یادآور فضای یکشنبه سیاه است و جامعه به حق در شرایط فعلی تحمل این دست از رفتارهای احمدی نژادی را ندارد.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به شرایط امروز جامعه گفت: شرایط اقتصادی کشور همه از جمله دولت، مردم و مجلس را تحت فشار قرار داده اما نباید در این شرایط مجلس و دولت صبر را از دست بدهند و به مسائل حاشیه‌ای بپردازند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تأکید کرد: همه ما عاقبت احمدی نژاد و رفتارهای او را دیده‌ایم و از آقای روحانی انتظار داریم در مسیر منطقی در جهت بهبود شرایط جامعه گام بردارد.

وی تصریح کرد: حال که تصمیم جمعی مجلس بر این موضوع بوده است باید همه چیز در فضای آرامش پیش برود و ادبیات نمایندگان و رئیس جمهور ادبیاتی در شأن جمهوری اسلامی باشد.

جعفرزاده ایمن آبادی همچنین تاکید کرد: آقای روحانی مظهر اعتدال است نه افراط و با رای اعتدال به ریاست جمهوری رسیده است بنابراین باید در هر شرایطی بر مدار اعتدال حرکت کند.

وی افزود: فضای مجلس جای بگم بگم نیست و آقای روحانی نیز شأنی بالاتر از این ادبیات دارد، امیدواریم این جلسه با فضایی تعاملی و در جهت بررسی راهکارهایی برای برون رفت از شرایط فعلی اقتصادی برگزار شود.

جعفرزاده فسادسازی و ایجاد افتراق و فاصله در کشور را دو هدف دشمنان و آمریکا در شرایط فعلی خواند و تصریح کرد: انتظار می رود موضوع طرح سوال از رییس جمهور از دو جانب مجلس و دولت با مشی منطق گرایی پیش برود و برگزار شود.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی خاطر نشان کرد: مردم از مسئولین انتظار کاهش تنش ها، افزایش وفاق و حل مشکلات را دارند و رفتارهای دستگاه ها و نهادها و مسئولین باید در این چهارچوب باشد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر