امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
سرویس : سیاست زمان :   ۱۳۹۷/۵/۱۵ - ۱۳:۱۳ شناسه خبر : ۱۶۶۵
غلامی در پاسخ به خبرنگاران:
وزارت علوم به دنبال نهایی شدن پرونده دانشجویان بازداشتی است وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به مذاکرات خود با قوه قضائیه در باره دانشجویان بازداشتی در سال گذشته گفت: با توجه به رویکرد مثبت دیدارها، امیدواریم تاثیرات مثبتی را در رسیدگی به پرونده ها شاهد باشیم و تا حد امکان برخوردهای قضایی با پرونده ها به حداقل برسد.

وارش نیوز: به گزارش ایرنا، منصور غلامی روز دوشنبه در پاسخ به پرسش خبرنگاران افزود: به حل مسئله خیلی امیدوارم و هر کدام محقق شود، نتیجه توجهات بوده است.
وی خاطرنشان کرد: از همان روز اول کارگروهی در وزارت علوم تشکیل، این مطلب به دانشگاه ها منتقل و از آنها خواسته شد با توجه به شناخت از دانشجویان و در راستای حمایت از آنان، اطلاعات دقیق تری را تامین کنند. این کارگروه ها در دانشگاه ها فعال و پیگیری های مختلف صورت گرفت.
غلامی گفت: با قوه قضائیه مکاتباتی شد، روسای دانشگاه ها در شهرستان ها پیگیر بودند و کارگروه به طور ویژه مساله را دنبال می کرد.
وی یادآوری کرد: در چند مرحله صحبت مستقیم با رییس قوه قضائیه تقاضای عنایت به این مساله داشتم تا مسایل حوزه قضایی را به دادگاه ها و مراکز رسیدگی به این پرونده ها توصیه کنند.
وی با اشاره به مذاکرات خود با دادستان کشور و تهران گفت: همه این جلسات علاوه بر مکاتباتی بود که با توجه به شرایط خاص زمانی انجام شد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر