امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۶:۴۶ شناسه خبر : ۱۵۰۳۶

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان محمودآباد به‌میزبانی سرخ‌رود برگزار شد صبح روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت همزمان با گرامیداشت روز معلم، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان محمودآباد به‌میزبانی سرخ‌رود در بیت‌الزهرا برگزار شده است.

به گزارش وارش نیوز// پویا اباذری// این جلسه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد جباری امام جمعه محترم شهرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود، دکتر علیزاده فرماندار، شهرداران محمودآباد و سرخ‌رود، اعضای شورای شهر محمودآباد و سرخ‌رود، دکتر حسین‌زاده بخشدار سرخ‌رود، سرهنگ ابراهیم‌نژاد فرماندهی سپاه، سرهنگ حسین‌زاده فرماندهی انتظامی و دیگر مسئولان شهرستانی با محوریت ارائه برنامه‌ها در دهه کرامت، ارائه پیشنهادات و راهکار برای اجرای طرح نور و مسجد و مدرسه آغاز و مصوبات مطرح شده، در دستور کار قرار گرفت.

محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، هفته کار و کارگر و هفته معلم، اظهار داشت: جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال 1403 هر ماه به‌صورت شهرستانی با حضور اعضا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مصوبات مطرح شده در این جلسه در جلسات آینده بررسی و پیگیری خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ‌رود در این جلسه گفت: بررسی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه وظیفه ما است و باید اطلاع‌رسانی خوبی در این حوزه انجام شود.

وی افزود: همکاری و همراهی همه نهادها در اجرای طرح نور باید با جدیت بیشتر باشد تا بتوانیم شاهد عملکرد خوب در استان مازندران باشیم.

روح‌الله علیزاده فرماندار محمودآباد نیز در این جلسه با اشاره به مناسبت‌های ماه اردیبهشت و تبریک ایام، اظهار کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی یکی از جلسات بسیار مهم در هر شهرستان است که یادگار امام (ره) بوده و جامعه هدف آن مردم شهرستان و روستا هستند.

وی خاطرنشان کرد: تصمیمات جدی این جلسه به بررسی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرها و روستاها کمک خواهد کرد.

فرماندار محمودآباد افزود: در تمامی مناسبت‌ها از جمله روز قدس، اعتکاف، یادواره شهدا و … همیشه در صحنه حضور دارند بنابراین باید درصدد رفع مسائل اجتماعی در سطح شهرستان بود.

علیزاده با توجه به اجرای طرح نور در استان مازندران، گفت: بحث عفاف و حجاب برای ما بسیار حائز اهمیت است چراکه دشمن به دنبال ایجاد فضای نامناسب و جنگ روانی است که مورد هدف آن‌ها خانواده‌ها هستند.

حجت‌الاسلام سید احمد جباری امام جمعه شهرستان محمودآباد در پایان جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت، اظهار داشت: این دهه برای ما بسیار حائز اهمیت است که باید برنامه‌ریزی خوبی در راستای اجرا گرفته شود.

وی با اشاره به عطرافشانی امامزادگان شهرستان در دهه کرامت، افزود: تجلیل از دختران که در عرصه‌های قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و … باید انجام شود تا انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت آنان باشد.

امام جمعه محمودآباد یادآور شد: جلسات تحکیم خانواده باید با پیگیری به‌صورت متعدد با خروجی مناسب برای اجرای برگزار شود.

حجت‌الاسلام جباری در پایان خواستار بردن زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس در دهه کرامت شدند.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر