امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۷
سرویس : فرهنگ و هنر زمان :   ۱۴۰۳/۱/۱۷ - ۱۵:۲۰ شناسه خبر : ۱۴۷۷۲

هنرمندان تلاش کردند با هنر خودشان جنایت های رژیم صهیونیستی را به مردم اطلاع رسانی کنند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: در تمامی دنیا هنرمندان تلاش کردند با هنر خودشان بیشتر، مسئله جنایت های رژیم صهیونیستی را به مردم اطلاع رسانی کنند و همین امر باعث شده که وجدان های بیدار در سرتاسر جهان دوش تا دوش هم قرار بگیرند و امیدوارم این اتفاقی جمعی باعث شود که به زودی زود شاهد نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی باشیم.

به گزارش پیشرو، حمیدرضا قانعی هم در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: امروز یک مراسم روز قدس دیگر را پشت سر می گذاریم، جا دارد یادی کنم از امام راحل که این یادگار را برای ما به جا گذاشت است و امروز می بینم به واسطه وجدان های بیدار شده در سراسر دنیا روز قدس به یک موضوع بین المللی و در سراسر دنیا تبدیل شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: امیدوارم به زودی خبر نابودی رژیم اشغالگر، منحوس و کودک کش صهیوینستی را بشنویم.

وی در ادامه افزود: مسلئه روز قدس دیگر مسئله دین داری مردم نیست و به موضوع وجدان های بیدار انسانی از جمله مردم و هنرمندان و اهالی رسانه مبدل شده است و در غزه شاهد شهادت تعدادی از خبرنگاران بودیم.

وی افزود: در تمامی دنیا هنرمندان تلاش کردند با هنر خودشان بیشتر این مسئله جنایت ها را به مردم اطلاع رسانی کنند و همین امر باعث شده که وجدان های بیدار در سرتاسر جهان دوش تا دوش هم قرار بگیرند و امیدوارم این اتفاقی جمعی باعث شود که به زودی زود شاهد نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی باشیم.

خاطر نشان می شود، مراسم با حضور پرشور مردم شیراز برگزار شد، اما مشکل صوتی در مسیر بلوار زند حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا یکی از نقاط ضعف این مراسم به حساب می آمد که باعث گلایه مندی مردم شده بود.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر