امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۲/۱۲/۱۹ - ۱۴:۴۷ شناسه خبر : ۱۴۷۲۴

۷۳ میلیارد تومان برای ایمنی محورکندوان هزینه شد معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، درحاشیه تور خبری و بازدید میدانی اصحاب رسانه از محور کندوان استان مازندران گفت: امسال ۷۳ میلیارد تومان برای ایمن‌سازی این محور در قالب رهاسازی سنگ‌های معلق، لق‌گیری انفجاری، اجرای تور سنگی، نصب گالری پیش ساخته و ... هزینه شده است.

وارش نیوز: معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، درحاشیه تور خبری و بازدید میدانی اصحاب رسانه از محور کندوان استان مازندران گفت: امسال ۷۳ میلیارد تومان برای ایمن‌سازی این محور در قالب رهاسازی سنگ‌های معلق، لق‌گیری انفجاری، اجرای تور سنگی، نصب گالری پیش ساخته و ... هزینه شده است.
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان در بازدید از عملیات ایمن‌سازی محور ارتباطی کندوان اظهار کرد: سعی ما این است تا دو سال آینده ۹ نقطه ریزش سنگ‌های جاده چالوس واقع در مازندران و همین تعداد در استان البرز ایمن‌سازی شود.وی با بیان اینکه مقاطع ریزشی در محور کندوان در مازندران و البرز شناسایی شده است افزود: نقاط پرتگاهی نیز شناسایی شده است و در حال حاضر ۱۰ پیمانکار مشغول اجرای طرح‌های مختلف در محور است.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با عنوان این که وقوع سیلاب در محور در محدوده چالوس و کرج، اولویت‌های جدیدی را برای ما مشخص کرده است، افزود: این محور چون موازی آزادراه تهران شمال است، این پروژه را تحت تأثیر قرار داده است.
اکبری با بیان این که در پایان قطعه دوم از پیچ پل زنگوله تا مرزن آباد آزادراهی نداریم، تصریح کرد: باید حداکثر توان را برای رفع نواقص در محور به‌کارگیری کنیم.وی با اشاره به انسداد محور کندوان تا ۲۳ اسفندماه، گفت: تلاش می‌شود ایمنی برای نوروز در این محور برقرار شود.اکبری با بیان این که ایمنی نسبی محور چالوس امسال بالاتر از پارسال است، گفت: در محور هراز نیز برای ارتقای ایمنی گالری‌هایی در دست ساخت است.گفتنی است تور خبری اصحاب رسانه های استان مازندران با هدف اطلاع رسانی به موقع و آگاهی بخشی از اقدامات به مردم شریف استان با حضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای ،حسن جهانیان مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای مازندران و جمعی از مسئولین این اداره کل برگزار شد.

 

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر