امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
سرویس : اجتماعی زمان :   ۱۴۰۲/۶/۱۷ - ۱۹:۲۷ شناسه خبر : ۱۴۵۰۲

فوت ۴ عضو یک خانواده نوشهری بر اثر آتش‌سوزی منزل مسکونی رییس سازمان آتش‌نشانی نوشهر حریق سیم برق را دلیل آتش‌سوزی یک واحد مسکونی و فوت چهار نفر از اعضای یک خانواده در نوشهر اعلام کرد.

به گزارش وارش نیوز/ حسین سمرقندی ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران درباره آتش‌سوزی یک باب منزل مسکونی در بامداد جمعه اظهار داشت: در ساعت ۳ و ۵۵ دقیقه بامداد جمعه طی تماس یکی از اهالی محل با سازمان آتش نشانی مأموران برای اطفای حریق به محل اعزام شدند که متأسفانه به دلیل چوبی بودن سقف منزل و فرسوده بودن ساختمان ویلایی، حریق به سرعت گسترش یافت و منجر به خفگی و فوت چهار نفر از اهالی منزل شد

وی افزود: بر اساس نظر کارشناسی مأموران آتش نشانی این حادثه نیم ساعت قبل از تماس اهالی محل با آتش نشانی یعنی حوالی ساعت ۳.۳۰ بامداد اتفاق افتاد که به دلیل خواب بودن اعضای خانواده منجر به خفگی و فوت آنها شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی شهرداری نوشهر تصریح کرد: این اتفاق به دلیل فرسودگی سیم کشی برق ساختمان بوده که منجر به ذوب شدن کابل برق کولر بر روی سقف ساختمان شد.

سمرقندی تاکید کرد: هموطنان عزیز در استفاده از وسایل برقی و نصب کابل‌های فشار بالا مثل کابل کولر حتماً از کارشناسان این حوزه استفاده نمایند تا شاهد حوادث تلخ این چنینی نباشیم.

گفتنی است اسامی افراد فوت شده شامل حامد آزادیان ۳۸ ساله، سکینه مهدی تبار ۳۵ ساله، زهرا آزادیان ۱۱ ساله و کلاس پنجم، آوینا آزادیان ۷ ساله کلاس اول ابتدایی است.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر