امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
سرویس : اقتصاد زمان :   ۱۴۰۲/۳/۶ - ۱۹:۴۸ شناسه خبر : ۱۴۲۹۶
معاون استاندار مازندران:
طرح های دریا در مازندران پنج ساله به بخش خصوصی واگذار می شوند وارش نیوز- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه طرح های دریا در این استان پنج ساله به بخش خصوصی واگذار می شوند، گفت: هزار و ۳۰۰ ناجی غریق در سواحل استان مستقر هستند.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
 

  روح الله سلگی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل دریای مازندران افزود: پیمان کاران واجد شرایط بخش خصوصی مسئولیت امور فرهنگی و تأمین زیرساخت طرح‌های دریا را به عهده خواهند داشت.

وی با تاکید بر اعمال مدیریت یکپارچه فرهنگی در سواحل یادآور شد: تمامی پلاژداران و صاحبان شهرک‌های خصوصی در سواحل باید مسئولیت اجرای طرح‌های فرهنگی و مدیریتی در حوزه مسئولیت خود را بپذیرند.

معاون استاندار مازندران از رایزنی استاندار با وزارت کشور برای تأمین اعتبارات طرح‌های دریا خبر داد و افزود: با هماهنگی سازمان اجتماعی وزارت کشور حدود ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار امسال برای ساماندهی سواحل دریا به مازندران اختصاص می‌یابد.

وی با تاکید بر هماهنگی و جدیت دستگاه‌های مسئول در زمینه تأمین نجات غریق و امنیت گردشگران در مناطق ساحلی گفت: امسال هزار و ۳۰۰ ناجی غریق در سواحل دریای مازندران مستقر شدند.

سلگی با اشاره به مشکلات ناشی از کنترل شنا در طول نوار ساحلی ۴۳۸ کیلومتری مازندران افزود: امسال با هماهنگی فرمانداران در مناطق ممنوعه شنا تابلوهای هشدار دهنده نصب خواهد شد.

وی با اشاره به وجود ۱۶۰ تفرج گاه رسمی در سواحل مازندران افزود: جولان خودروهای مسافران در سواحل ممنوع است و فرمانداران با همکاری نیروی انتظامی در این زمینه مسئولیت دارند.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به تدارک اقدامات لازم برای تأمین امنیت و سلامت مسافران تابستانی مازندران یادآورشد: با توجه به پیش بینی ورود میلیونی گردشگران تابستانی به استان با همکاری فرمانداران نیازهای خدماتی و اقلام مورد نیاز این مسافران مانند سوخت، نان و مایحتاج ضروری آنان تأمین شده است.

همچنین در حاشیه این جلسه عباسی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی در تماس تلفنی با معاون سیاسی استاندار مازندران بر عزم قاطع دولت برای ساماندهی امور فرهنگی دریا تاکید کرد.

وی با اشاره به برنامه ریزی وزارت کشور برای پشتیبانی از استان‌های شمالی در راستای خدمت رسانی به مسافران تابستانی افزود: امسال با تدارک برنامه‌های منسجم تابستان شاد و کم خطر برای مسافران دریا در شمال کشور رقم خواهد خورد.

ارسال نظر

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

• نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.


• نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.


آخرین اخبار
بیشتر